Hey Jude!
hattifnatt
ja en sån sneluggsvariant iaf.. eg ville jag ju ha hellugg... men det kanske mest är i vägen så här tll sommaren o så. ![]()
hattifnatt
ja en sån sneluggsvariant iaf.. eg ville jag ju ha hellugg... men det kanske mest är i vägen så här tll sommaren o så. ![]()
marcin är lite snurrig idag tror jag...
marcin: fajga är alltså INTE med i top model (även om hon är snyggare än alla de där brudarna) ![]()
awwww o så
jaha.. hon höll sig borta idag den där fajga. jag ville ju se nya frillan
imorgon ska jag nog färga håret. vet inte hur eller så. kanske rött igen. verkar vara det enda som funkar på mitt hår ju...
jag skulle ha följt med marcin t gbg idag.
o fikat med fajga.
men jag har så ont i huvudet o så känns halsen svullen.
så 5 timmar enkel resa m tåg kändes inte lockande.
jag som VILLE fika med fajga!
nu ska jag gå hem t en kompis o bänka mig i hennes utemöbler o sola o dricka upp hennes kaffe istället.
noah sover sött i vagnen redan.
fajga
neh jag är vaken.
har varit ute m en kompis hela dagen. 3½ timmes promenad. köpte pelargoner o väggamplar o jord. så nu har jag spikat upp dem på mitt plank jag ha i trädgården (ett sånt vindskydd är det).
agnes o marcin är på tåget hem. noah sover o jag har en hel flaska mineralvatten o en godispåse framför mig. ska kolla på femman nu. dokumentären om hon som ammar sin 7åring...
vi grillade idag.. såååå mysigt. kunde tom sitta ute o äta. ![]()
marcink
ska jag börja klä mig i det eller?
mayasmama
vad spännande! du måste berätta vad det är för sort du har i magen. även om jag känner på mig att du väntar en pojke. ![]()