Inlägg från: Cingla |Visa alla inlägg
  • Cingla

Viktkurva pojkar

Är det någon som har en länk till aktuell tillväxtkurva för pojkar? Den på amningshjälpen ser inte ut som den på bvc. Vad jag förstår är det nya kurvor från år 2000. Kanske någon har "sin" hemma och vill skanna in den?
    Tack på förhand!!

• Svar på tråden Viktkurva pojkar
  • Cingla

Går man på bvc nu är det ju de kurvor som används förstås! Min lille killes kurva ligger annorlunda på bvcs än den på amningshjälpens sida.

• Cingla

Egentligen är jag ute efter den kurva bvc har. Tyvärr har min bvs ssk gått för dagen och är inte där imorgon. Ingen på vc kunde hitta några "tomma" kurvor för de har precis renoverat.

Men länken var ändå bra för sidan verkade ju kul!

• Cingla

Heddabigbum: tack det var jättesnällt men jag skulle behöva ha kurvan för att fylla i den själv.

Min lille har pga extra energibehov lite svårt att gå upp i vikt så vi väger ganska ofta. BVC ssk är ju inte alltid där när vi vägt själva så jag har tänkt be om en egen kurva men glömmer ju alltid det då jag är på bvc.

• Cingla

Pampers kurva är ju mer på skoj. Den är tyvärr lite otydlig oxå. Är som sagt ute efter bvc kurvan men tack ändå!

• Cingla

Makaroner! Om du tycker det är ok får du jättegärna lägga in en bild på den. Det gör inget om den är ifylld för min del. När är den ifrån?

Mumsen: Nej det var ju inte det. hittade oxå den sidan o den är oxå bra!

• Cingla

Åh så snällt! Väntar med spänning

Svar på tråden Viktkurva pojkar