Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

skalkläder.

Föredrar inte skalkläder alls (fattar inte syftet de håller ju inte tätt??). MEN vår sista overall vi hade var i storlek 92 efter det var det mer praktiskt med 2 delade kläder.

I kinamockaskogen.....
  • straw2008
    Rocket Mania skrev 2014-03-06 18:17:55 följande:
    Syftet är att hålla personen torr men samtidigt kan kroppen andas. Har du haft skalkläder som inte hållit torrt har du haft skalkläder av kass kvalitet eller som var måndagsex. Använder du galon eller?  TS: Jag skulle nog föredra overall men samtidigt har du nog mer nytta av byxa + jacka för då kan du använda bara det ena plagget vid behov.

Vi har köpt från polarn. O våra barn har aldrig någonsin svettats faktiskt. Nu kör vi galon med fleece under.
    I kinamockaskogen.....
  • straw2008

Finns inget som upprör andra föräldrar så mkt som orden "skalkläder " "amma" eller " kejsarsnitt" hahah triggar igång de flesta.

I kinamockaskogen.....
  • straw2008
    Rocket Mania skrev 2014-03-08 18:30:03 följande:
    Tja. Du brukar ju hävda att alla skalkläder är skit och att flaska är bättre för amma är bara skräp. Vad hade du väntat dig för svar då? Fungerande skalkläder är toppen. Fungerande amning för de som vill amma är toppen. Lev med det!

?? Brukar jag ? Vet inte om du missat att jag ammat ?? Bara det att just de orden är så otroligt provocerande är kul tycker jag. Tycker VERKLIGEN inte att alla skalkläder är skit ??? Jösses vad du tolkar in.
    I kinamockaskogen.....
Svar på tråden skalkläder.