Ni som klär era pojkar i klänningar .
Min son har haft klänning. Set var inga konstigheter med det.
Min son har haft klänning. Set var inga konstigheter med det.
Min dotter klär sin dotter i nästan bara "killkläder" och absolut inget rosa kommer över hemmets trösklar och om barnet skulle få något i rosa eldas det upp och vederbörande givare får reda på detta.
Sonen får föralldel ha långbyxor men uppmanas att gärna ha/ välja kjol eller sarong - dock inte i rosa ÄVEN om han skulle vilja ha det.
Jag anser att det inte är barnen som får välja utan det ska till varje pris vara "tvärtom" principen som ska gälla enligt föräldrarna.
Jag som mormor har väldigt svårt att se logiken i deras resonemang men försöker rätta mig efter deras regler och ge flickan pojkleksaker och pojken flickleksaker och aldrig något i rosa.
Pojken får saker i gult, orange och rött, flickan blått, grönt och brunt - men som sagt förstår inte logiken.........
Varför får inte tjejer vara tjejer o killar få vara killar... Sjukt vill egentligen inte äns diskutera för jag hatar denna diskussionen om att tjejer får inte vara tjejiga och killar samma sak... Löjligt, tjejer får inte leka med dockor vaddå bevisa för vem vad.... Blir såå arg på er tänker så..