Inlägg från: Anonym (KNÄPPA) |Visa alla inlägg
  • Anonym (KNÄPPA)

Ni som klär era pojkar i klänningar .

HEJ, nu joinar jag mig själv i denna konversation. Nu undrar jag VARFÖR måste man klä killar i klänningar och kjolar? Är det för ni mammor tycker det är kul? Jag förstår ifall ens barn säger " jag vill ha klänning" då förstår jag om man sätter på en klänning på ens son, för det är vad sonen vill, men sen finns det också mammor som uppmuntrar sina sönder till att ha klänning och rosa och vara tjej! TJEJ är TJEJ. KILLE är KILLE,, så är det. kille har en kuk och en flicka har en snippa? TJEJ OCH KILLE SÅ LIGGER DET TILL, VARFÖR ÄNDRA PÅ EN FLICKA TILL POJKE? ELLER TVÄRTOM?
    Och ni mammor som sätter på era söner klänningar för ni vill det, tycker jag är inte riktigt kloka. och det gäller samma sak med flickor som har pojk kläder.  Vill barnen ha pojk/flick kläder låt den ha det, men om den aldrig bett om det så låter man det vara pojk och flicka, NOG OM DET. 

• Anonym (KNÄPPA)
    Anonym (snart påsklov) skrev 2014-03-06 20:37:37 följande:
    Denna diskussion är så fånig, den dyker upp lite då och då här på FL.
    Varför utsätta sina söner för risk för förnedring i skolan genom att sätta på/
    tillåta sonen ta på en klänning eller kjol?
    Ska han ha klackskor och rosa läppstift också? Glittrigt hårspänne?
    Är kul som påskkärring eller vid maskerad... annars? Not
    Håller med dig!
  • Anonym (KNÄPPA)
    Anonym (OlausPetri) skrev 2014-03-11 00:47:41 följande:
    Det är ta mig fan skillnad på att låta ett barn ha glasögon och låta en pojke klä sig i flickkläder.
    håller så mycket väl med dig. 
  • Anonym (KNÄPPA)
    Anonym (oj) skrev 2014-03-11 00:56:48 följande:
    Ska bli roligt att se de pojkarna med hen-uppfostran när de är vuxna och glider runt på stan med tre dagars skäggstubb iförd rosa klänning.
    HAHAHHA
Svar på tråden Ni som klär era pojkar i klänningar .