Inlägg från: frupotatisen |Visa alla inlägg
  • frupotatisen

Vill att bebisen ska komma ut nu.. V.31 ! Känner mig dålig

V36 för min del 3:dje barnet. Mina är 8 och 10 år. Jag är skit trött på detta nu. Haft en jätte bra dag men nu kan jag inte sova vill bara att bebis ska komma nu. Är mitt första med min man och denna bebis är ett litet mirakel. Fick domen i somras att jag inte kan bli gravid efter 5 års aktivt försökande. Stog i kö till Ivf men blev då plötsligt gravid. Total lycka! Försöker tänka att de är ett mirakel barn jag har i magen när de känns tungt men inte så lätt alltid.

• frupotatisen
    Suess skrev 2014-03-10 06:38:23 följande:
    Låter verkligen som ett litet mirakel. Stort grattis!!Skrattande
    Förstår att du är less Rynkar på näsan Men nu är det inte alls långt kvar.
    Problem med sömnen har jag också, fast åt andra hållet. Somnar tidigt på kvällen, vaknar tusen gånger varje natt och går upp klockan sex. Rynkar på näsan

När är du beräknad? Kom dina barn före eller efter BF?
    Jag har BF 21/4 så går in i v35 i morgon. Gick över en vecka med min son och det var den längsta veckan någonsin!!
    Tack:)! 13 april har jag bf. Med första barnet gick jag över nästan 2v fy va hemskt . Med nr 2 så kom han i vecka 37 jag fick havandeskapsförgiftning insåg dom under förlossningen så blev riktigt dålig . Nu har jag ingen aning . Slemmis gick för 2v sedan och barnet är fixerat sedan dess. Är dock jävligt svullen så ska på extra kontroll hos bm imorgon . Har även haft diarré 3 gånger på 2v alltså då hela dagar skit jobbigt men dom säger att de har man innan fl ska starta för att tömma tarmen. Inget jag minns men mina barn är så stora så var längesedan. Har din Slemmis gått ännu?
Svar på tråden Vill att bebisen ska komma ut nu.. V.31 ! Känner mig dålig