Ärva underkläder?
Låter ni era barn ära trosor och kallingar av varandra?
Jag tvekar, de är ju fräscha och ser inte använda ut men just underkläder? Den här gången gäller det 86/92 men sen då?
Låter ni era barn ära trosor och kallingar av varandra?
Jag tvekar, de är ju fräscha och ser inte använda ut men just underkläder? Den här gången gäller det 86/92 men sen då?
Vi tvättar också underkläderna, minst 60 grader. Klart att vi ärver. Pengar växer inte på träd.
Vi har fem söner. Ja, dom ärver av varann.
Vi har tre pojkar och kalsonger ärvs. Eller ja, jag vet inte hur mycket som blir kvar till yngsta. De äldsta är 6 respektive snart 5 år och har alltid delat kalsonger då de har och har haft samma storlek. Små barn och små rumpor så de använder fortfarande de första i stl 86/92 och så har vi kompletterat upp till 104. Något enstaka par i 110. Vi skulle behöva anställa en administrativ tjänst för att hålla koll på och sorteta vems som är vems
. Det är ju inte så att vi inte tvättar underkläder så självklart.
Självklart tvättar vi underkläderna men själv skulle jag inte vilja använda nån annans bh eller trosor vilket gör att jag tvekar med barnen
Har tre döttrar. De ärver trosor av varandra.
Vi tvättar ju underkläderna och de som har fläckar, hål eller annat slitage slängs.
Simple as that!
Jag förutsätter att de tvättas mellan gångerna... så ja, vad skulle problemet vara? Är de i ett stycke och resåren inte har dött så skulle jag absolut använda igen.
Min ärver underkläder av kusiner. Jag gjorde samma som barn.
Ungarna drar ungefär samma storlek på trosor så vi har en gemensam låda för det till dem. Det finns inte en chans att vi kan hålla reda på vems som är vems om vi inte märker allt. Känns som om det kvittar.
Självklart ärver de av varandra.
Jag har en lite tilläggsförslag till detta då. :) ska bli mamma i morgon till tvillingpojkar, måste jag sen hålla reda på vems som är vems kallingar? Bara en fundering jag fick nu...