Inlägg från: Gladia |Visa alla inlägg
  • Gladia

Vlcd, hur mycket gick du ner?

Jag har en vän som gick ner 40 kg på 3-4 månader men då åt hon inget annat bara slanka-pulver och träna inget för det slet på kroppen för mycket, efter snabb googling så är det inte renkur du tar om du tar färdiga shakes de räknas som lcd=low calorie diet men det vet du nog så blev nog en felskrivning av dig i starten

• Gladia
    Josefin14 skrev 2014-03-15 18:38:05 följande:
    Trodde det hete Renkur eftersom det är bara 3 soppor jag äter med 540kalorier per dag. Aja tydligen inte, men det verkar inte vara något problem att gå ner i vikt med det heller. Jag har gått ner några kg på en vecka och min syster gick ner ca 20kg på 3 färdiga shakes om dagen på 5veckor. Så ska nog gå bra ändå! ;)

Men om du dricker naturdiet skall du ju ta 4 om dagen annars täcker du inte dagsbehovet av näringsbehovet och vitaminbehov
  • Gladia
    Josefin14 skrev 2014-03-15 19:26:59 följande:
    Jag känner inte av att jag får mindre i mig. Har gått jätte bra. :) skulle aldrig orka äta fyra stycken, då jag redan är mätt efter 2. + får i mig för mycket kalorier om jag tar fyra. För mycket för att hamna i ketos. + naturdiet är ju den som har mest i sig, så då halverade jag det istället, så blir det lika som dem andra :)

Tar du extra vitaminer och får upp näringen på annat sätt? Trodde du ville ha en någorlunda hälsosam och varaktig viktminskning så sorgligt att det missades det i ts då hade jag aldrig svarat.
Svar på tråden Vlcd, hur mycket gick du ner?