• Anonym (Idioter)

Får ej bajsa hemma hos mina svärföräldrar i och med att de har en septinktank

Ja, ni läste rätt. Jag får inte bajsa i mina svärföräldrar toalett!

De bor i ett udda ställe som ligger väldigt "off" vilket medförd att de har installerat en septinktank eller vad det heter. Till min fru har de sagt att de helst inte vill att jag använder deras toalett om jag ska bajsa. Förklaringen är att jag är väldigt stor och muskulös och äter därmed ganska mycket. Då har de fått för sig att jag i och med den stora mängd näringsintag även bajsar mycket (vilket är sant i och för sig). De menar på att om jag kommer vara en orsak till att septinktanken måste tömmas oftare än behövligt. Dom är väldigt snåla av sig och jag blir så jävla förbannad! Förstår inte hur de kan skämma ut sig själva så jäkla mycket och tala om för folk att inte uträtta sina behov i deras toalett! De hade sagt till min fru att jag får se till att uträtta mina behov hemma innan jag kommer hem till dem. Men om jag blir bajsnödig hemma hos dem, var fan ska jag ta vägen?

• Svar på tråden Får ej bajsa hemma hos mina svärföräldrar i och med att de har en septinktank
  • Anonym (hej)

det var det konstigast jag har läst
    Hur länge ska du vara hos din svärföräldrar?

• katt33
    viseversa skrev 2014-03-16 13:25:40 följande:
    Men bajsa innan då!
  • viseversa

Är ni där en vecka är du klart du måste bajsa på deras toa om du behöver. Men är ni där över dagen kanske du kan bajsa innan.

• Anonym (50/50)

Du kan väl bajsa i skogen som alla andra björnar?

• Foxtrott

Måste vara en väldigt liten tank om en persons extra lämningar någon gång ibland gör att den måste tömmas märkbart oftare än annars. Eller är ni hos svärföräldrarna dagligen?

Du får väl gå ut i skogen.

• Nape

Men..va? Allvarligt? Jag hade inte åkt dit om jag var du ts. Vad ska du göra, tycker de? Ta lavemang innan varje besök? JAG kan i alla fall inte styra mitt bajs. Vad gör de själv om de känner att "woups, detta jag känner trycka på är nog av modell större.."? Sparar andra halvan till nästa dag?

Jäkla dumheter de har hittat på!

Räkna ut hur mycket bensin det kostar er att åka dit. Säg att det är för dyrt men om ni kan mötas på halva vägen, där ni har tillgång till offentlig toalett, går det bra.

• kvinnan03

finns statiol eller något sånt i närheten ta vägen förbi

• Anonym (Idioter)

Vi har varit där över helgen. Idag ska vi hem. Det sjuka var att igår när vi satt i vardagsrummet och hade det trevligt så reste jag mig upp. Sen sa svärfar: var ska du? Då svarade jag att jag skulle gå ut i skogen för att uträtta behov! Både han och svärmor blev tysta och kunde inte ens säga att jag kunde använda deras toalett med tanke på kylan utomhus igår (om ni nu kände hur kallt det var ute igår). Tycker det var otroligt lågt

Svar på tråden Får ej bajsa hemma hos mina svärföräldrar i och med att de har en septinktank