• Anonym (Idioter)

Får ej bajsa hemma hos mina svärföräldrar i och med att de har en septinktank

Ja, ni läste rätt. Jag får inte bajsa i mina svärföräldrar toalett!

De bor i ett udda ställe som ligger väldigt "off" vilket medförd att de har installerat en septinktank eller vad det heter. Till min fru har de sagt att de helst inte vill att jag använder deras toalett om jag ska bajsa. Förklaringen är att jag är väldigt stor och muskulös och äter därmed ganska mycket. Då har de fått för sig att jag i och med den stora mängd näringsintag även bajsar mycket (vilket är sant i och för sig). De menar på att om jag kommer vara en orsak till att septinktanken måste tömmas oftare än behövligt. Dom är väldigt snåla av sig och jag blir så jävla förbannad! Förstår inte hur de kan skämma ut sig själva så jäkla mycket och tala om för folk att inte uträtta sina behov i deras toalett! De hade sagt till min fru att jag får se till att uträtta mina behov hemma innan jag kommer hem till dem. Men om jag blir bajsnödig hemma hos dem, var fan ska jag ta vägen?

• Svar på tråden Får ej bajsa hemma hos mina svärföräldrar i och med att de har en septinktank
  • Lindsey Egot the only one

Oj! Undra hur det blir när ni får barn. Kommer inte de heller få bajsa på dass? Fråga dom hur de tänker i framtiden så kan ju ni sluta åka dit redan nu. För att skona dom. Sedan så får ju de inte använda ert dass heller. Rätt ska va rätt och varför ska du betala VA för att de ska skita hos er.

• Anonym (Tiny)
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-03-16 23:19:17 följande:
    Oj! Undra hur det blir när ni får barn. Kommer inte de heller få bajsa på dass? Fråga dom hur de tänker i framtiden så kan ju ni sluta åka dit redan nu. För att skona dom. Sedan så får ju de inte använda ert dass heller. Rätt ska va rätt och varför ska du betala VA för att de ska skita hos er.
    :p
  • Anonym (Tiny)
    TigerLilySwe skrev 2014-03-16 23:00:19 följande:
    Skulle aldrig stanna hos dom så pass länge att jag hade behövt gå på toa. Skicka ett vykort istället.
    Hehe
  • Anonym (jets.se)

Haha jag förstår precis :) hos min moster får man inte kissa i mulltoan eller vad det är och jag kissar och bajsar alltid samtidigt. 

Tips till alla köp en en vakuumtoalett från Jets så slipper ni tömma så ofta. En Jets toalett spolar bara en halvliter vatten per gång :) så har vi löst det på landet. Så nu kan jag både kissa och bajsa hur mycket jag vill :) samtidigt :)

• Lindsey Egot the only one
    Anonym (jets.se) skrev 2014-03-16 23:43:08 följande:

Haha jag förstår precis :) hos min moster får man inte kissa i mulltoan eller vad det är och jag kissar och bajsar alltid samtidigt. 

Tips till alla köp en en vakuumtoalett från Jets så slipper ni tömma så ofta. En Jets toalett spolar bara en halvliter vatten per gång :) så har vi löst det på landet. Så nu kan jag både kissa och bajsa hur mycket jag vill :) samtidigt :)

Finns ju de toaletter som eldar upp det så fort man är klar.
  • Pussis

Jag tänker lite att det egentligen kanske inte är något problem i praktiken. Jag menar, hur ofta har du egentligen bajsat hos dem? Om det mot förmodan skulle hända att du behöver gå när du är på besök hos dem är det kanske inte så svårt att hålla sig tills du kommer hem?

• Apopan

Får du inte lust att bara protestbajsa på vardagsrumsgolvet? Inget en skulle göra om en är helt frisk, men ändå.

Jag skulle hur som helst inte åkt dit något mer. Alternativt fråga om jag inte kan få skjuta till en tia för varje gång jag bajsar. Be dem inrätta en betalningsautomat vid toalettdörren vettja ;P

• Anonym (lol)

hahaha, stackars ts jag dör av skratt

Svar på tråden Får ej bajsa hemma hos mina svärföräldrar i och med att de har en septinktank