Evighetsblödning efter MA
Jag blödde gigantiska mängder från BIM vilket var myom som vaknat till liv, på det blev det sedan ett MA men eftersom jag blödde rejält rätt igenom bindor osv valde de att skrapa direkt i v 8. Sedan fortsatte jag blöda nästan lika mycket i två veckor till och då kom det ut ganska stora bitar, alltså hade de missat en del vid skrapningen. Därefter avtog det. Var på efterkontroll (en jag själv begärde) och då sa de slemhinnan såg bra ut och att jag skulle räkna från då och en hel cykel innan jag skulle få mens igen, det tog 8 veckor!! Sen kom mensen som vanligt och därefter hakade den upp sig igen, fick provera insatt på dag 45 och mensen kom innan jag hade hunnit ta sista tabletten. På fredag gör vi ett nytt försök med ivf.
Hade ett MA som ung också och även då blödde jag länge och det tog lång tid för kroppen att komma i balans hormonellt sett. Denna gången ringde jag för att få proveran... Blir 39 i år så räknar veckorna då det inte finns obegränsat att få till en bäbis då det är ivf som gäller för vår del.