Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Zalando säljer fejk?

Kan det vara så att tillverkarna säljer ut defekta varor till någon grossist som sen Zalando köper av? Isf vill ju inte tillverkarna medge det.
    MEN det vore ytterst konstigt om de gjorde det, de lever ju på sitt rykte om att ha bra kvalitét.

• Anonym (Hmm)
    Elopi skrev 2014-03-17 17:21:13 följande:

Om Zalando säljer andrahandssortering utan att uppge det är det katastrof. Tala om att lura sina kunder.
    Ja det är det jag menar. Och tillverkarna borde inte vilja att deras andrahandssortering säljs som 1:a handsvaror, det var det jag menade att de borde ju då ändå vilja ha direktkontrakt med återförsäljarna så de kan kontrollera att ingen fuskar.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Hmm) skrev 2014-03-17 18:14:49 följande:
    Ja det är det jag menar. Och tillverkarna borde inte vilja att deras andrahandssortering säljs som 1:a handsvaror, det var det jag menade att de borde ju då ändå vilja ha direktkontrakt med återförsäljarna så de kan kontrollera att ingen fuskar.
    Måste dock säga att jag alltid uppfattat Zalando som ett företag som köper upp grejor från företag som går i konkurs och säljer vidare billigt, men jag kan ha fel, jag har aldrig handlat där och inte heller kollat på deras sida Vet inte var jag har fått det ifrån..

Så, de kanske själva i sin tur är lurade
Svar på tråden Zalando säljer fejk?