• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Hur går det för dig dahlia? Har mensen kommit än? Jag hade lite mensvärks liknande idag under kanske 30-60 min och sen försvann det och inget blod, lite konstigt:p

• dahlia92

Ne ingen mens här heller, jätteknepigt för den är ju alltid punktlig annars.. Inte haft mensvärk på hela dagen förs nu på kvällen det börjat kännas lite i bena så den kommer väl inatt ^^ brukar ha mensvärk flera dagar innan annars men kroppen är väl inte i balans än :s Ska du ta något grav-test eller? :)

• Acire94

Aha, skriv om du fått den imorgon då, annars kan det ju vara något!

Njae, inte än! Väntar i alla fall till på lördag eller något eftersom att jag hade äl den 16onde!

• dahlia92

Jo men vore rätt konstigt om jag vore gravid när jag inte haft nån ägglossning... men har läst om flera här på fl som testlagrets tester inte funkar så man vet ju aldrig. Men är inställd på att mensen kommer iaf så jag inte blir besviken igen :) ja juste du fick alltså äl så sent? Hoppas det tog sig för dig igen nu då :)

• Acire94

Provade du varje dag? :oo Annars kan du ju ha missat den! Men vi får väl se, det märker du ju snart i alla fall :)

Hooppppaasss

• ancl

Verkar vara några här som nyligen slutat med piller så tänkte hoppa in. Om jag räknat med samma cykel som när jag åt piller ska jag ha mens nu på söndag. Både längtar o fasar för den dan..

• dahlia92

Ja vi slutade väl egentligen i mars ungefär med p-piller men vi håller ihop i våran lilla tråd här men du är välkommen :) hoppas att det tar sig för dig nu direkt då. ^^ Själv har man haft 3 försök redan utan nåt plus så känns hopplöst :)

• ancl

Är så svårt. Försöker ställa in mig på att det tar tid men sambon är helt säker på att det redan gått så vet inte hur jag ska känna hopps det går snart för oss alla!

• dahlia92

Kunde inte hålla mig från o göra ett test som självklart var negativt.. även om jag var inställd på det och fattar att jag inte kan blivit gravid denna månaden blir jag ändå besviken. Fortfarande ingen mens på gång utan bara vita flytningar när jag stoppar in ett finger (haha ursäkta) blir galen, min mens har aldrig i hela mitt liv varit sen :s

• Johannah01

Okej spännande. Men testa dig igen om 3 dagar om mensen inte dykt upp. Använder du tester från gravidkollen eller? Mina var suuuuuuper svaga på dom i början. Alltså de syntes typ inte ;)

Svar på tråden ömma bröst!