Joline?
Vad tycker ni om Joline till en liten maj-flicka? Jag själv heter Julia, blir det för likt tycker ni? Och har ni några tips på söta smeknamn till Joline? :D
Vad tycker ni om Joline till en liten maj-flicka? Jag själv heter Julia, blir det för likt tycker ni? Och har ni några tips på söta smeknamn till Joline? :D
JulleGulle :)
Jag tycker det är jättefint min unga svägerska heter det. Kallas ibland för Jullan, Julle men oftast säger man Jolien.
Joline blir skitbra på en liten maj-flicka. Däremot inte på en stor maj-kvinna.
Jag tycker det är jättefint!
Tycker inte att "det passar inte på en vuxen"-resonemanget håller.
Visst, Joline idag på en vuxen är udda och inte någonting man är van vid. Men om 18 år kommer det vara betydligt vanligare bland vuxna och ingenting man kommer höja på ögonbrynen över!
Jättefint namn!
Jag tycker det är ett jättevackert namn på en flicka i en engelsktalande familj, inte lika fint på svenska.
Jag tycker det är jättefint!
Tycker inte att "det passar inte på en vuxen"-resonemanget håller.
Visst, Joline idag på en vuxen är udda och inte någonting man är van vid. Men om 18 år kommer det vara betydligt vanligare bland vuxna och ingenting man kommer höja på ögonbrynen över!
Vill bara förklara; för oss som är lite äldre låter Joline antingen som ett efternamn, som målaren Einar Jolin, eller som "pojkvänstjuven" Jolene i Dolly Partons sång med samma namn, ni som är yngre har förstås andra associationer.