Lever ni i symbios med era barn?
Hur lever ni då? Detta är vad jag är anklagad för att göra och jag håller inte alls med. Fler anklagade och varför tycker folk så om er?
Hur lever ni då? Detta är vad jag är anklagad för att göra och jag håller inte alls med. Fler anklagade och varför tycker folk så om er?
Hur lever ni då? El vad grundar de kommentarerna på? Nej, jag har inte själv hört detta. Men sen är mitt barn bara 10 mån;). Man kan ju se det som en positiv sak också.
Min knodd är åtta månader och älskar hudkontakt, så ja, vi lever i allra högsta grad i symbios
Låter som att de som säger detta reagerar över att du har lite överdrivet mycket kroppskontakt med ditt barn? Hur gammalt är barnet och i vilka situationer får du höra detta?
Nej så illa vill jag inte mitt barn. Vi klippte navelsträngen på bb.
Mitt barn är åtta och det är socialtjänsten och skolan som tycker detta. Hon cyklar själv till kompisar och leker där i timmar men sover fortfarande i min säng och har alltid varit en liten människa i behov av närkontakt, dock inte överdrivet och i stort sett bara mot mig så kontrasten blir väl ganska stor när hon puttar bort lärare och andra. Bara nyfiken på hur andra blir tolkade i sina kontakter med barnen.
Nej det har jag nog aldrig fått höra...
Visst, allt är mitt fel. Hon går inte fram och kramar andra och gör barn det mot henne så antingen backar hon eller puttar bort, jag ser det som normalt.