• zapce

Sumpan/Solna-bor som har bf juli-sep

Halloj!!

Tänkte höra om det finns några trevliga blivande mammor i Sumpan/Solna som skall föda i slutet av sommaren??
    Kunde vara roligt att följas åt.
    Själv har jag bf 14 aug!!

• Svar på tråden Sumpan/Solna-bor som har bf juli-sep
  • Lusen1

Zapce: ja jag jobbar i Sundbyberg så bor jag i Solna o har bil Det går väldigt snabbt i mellan hihi.

JennL: vi var o kollade o jämförde vikterna på dom o stl. o teutonian vägde med allt sa hon 16-17 kg. Den verkar vara ur bra annars, men Urban J:s sitt vagn var mkt. lättare än teutonian, vet HUR arg jag var på Brion för den vägde så mkt.
    Så det blev den! o jag känner mig nöjd!

Trevligt med lite sällis här mendans maten väntar på att bli klar

• JennL

Aha..oki..inga andra nackdelar med teutonian???

Vad blir det till mat idag??

• Lusen1

Nej nej, de verkar vara jätte bra! Barnet har stor plats att ligga i.
    Man kunde ta en kombi oxå med lift o det såg bra ut de med. Min dotter ville inte ligga så länge i liggdelen ca 4 mån. så då kan de vara bra att få upp dom lite.

I Urban kan dom väl ligga i liggdelen högst 7-8 sen sätter man dit sittdelen o den är vänd ifrån mamman. Men det går bra jag vände på henne i den åldern oxå

Lasange blir det! Sanbbt o lätt

Ni vad ska ni hitt på för gott ?

• JennL

Oj..vet inte vad det blir.. orkar inte laga mat.. är ensam idag..blir kanske bara potatiskroketter *skäms*

• Theodoris

JennL; Jag har samma problem som du. 75 DD/E. Inte vidare kul alls. Hittade också kanonbra bhar på Lindex och även på Twilfit, där är de ju dock lite dyrare men helt klart värda sitt pris. Plus att Twilfit har sån otroligt bra personal, jämfört med Lindex.
    Har funderat på att kolla på Triumf oxå. Vet du om dom har där?

• Lusen1

Go morgon!!!

ZApce: hur har de gått med hunden din?? Hoppas inget allvarligt.

Gums din mage kommer, ska se att rätt som var det är så är den bara där!!!

Rätt varmt ute idag, i morgon ska de bli ännu varmare

Måste jaga min naprapat nu o få de där intyget!! Jag ska bara få tid hos doktorn för sjukskrivning även vad man kan göra för att under lätta de för en.

Hur mår ni?

• zapce

Så detta är stora boobisarnas tråd Hihi...
    Har oxå hittat bra på Lindex, Ella May (heter de så...??), skitbra för större byst!! men nu med gravidtuttarna känns de inte alls lika bekväma...

Så, igår kom jag från djurakuten kl. 19.00!!! Det va inget allvarligt, bara en inflamation precis innanför analöppningen....men snacka om jobbigt att hålla honom medans de undersökte... vi fick hämta extra sköterska...

Lusen: Härligt att jobba så nära...är avundsjuk..

• Lusen1
    Skönt att de inte var något allvarligt!

Ja de är jätte skönt!, man har blivit bortskämd med det..kommer bli svårt sen om man får ett jobb någon annanstans
    Jätte bra nära dagis o allt.
    Vad händer i helgen då, förutom vår lilla fika?
  • zapce

Lusen: Vi skrev visst inläggen samtidigt

Ja, det va skönt att det inte var något allvarligt...men 1000:- gick det på.....!!!

Vart går din dotter på dagis??

Hm, i helgen...inget särskilt bestämt förutom vår fika, melodifestivalen på lördag kväll..
    Själv då??

Ja, idag lyser solen genom fönstret Men de säger att det ska snöa på söndag igen

Svar på tråden Sumpan/Solna-bor som har bf juli-sep