• Anonym (INTE rosa!!!)

Hon tog på honom ROSA sockar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så jäkla arg för en grej som hände vid middagen. Vi var bjudna på middag hos min mor och min ettåring lekte och gick in till toaletten. Golvet var blöt eftersom min mamma precis hade moppat. Hon tog fram ett par rosa sockar och ja sa nej det är för tjejigt. Jag går iväg till köket för att ta mig ett glad vatten och när jag kommer ut så hade hon likt förbannat tagit på honom de rosa sockarna! Hon tyckte att det gör väl inget han är ju liten. Killar ska inte ha rosa fjolliga kläder. Jag lät honom ha kvar sockarna för husfridens skull men jag känner bara att jag blir förbannad! Vad gör hon nästa gång? Tar på honom kjol och hårsnodd? Suck! Behövde bara skriva av mig. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-31 10:15
    Suck! Där rök min underhållning. Tack för alla skratt.

• Svar på tråden Hon tog på honom ROSA sockar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym (.)

Tack för att du avslutade söndagens fl med ett stort leende på läpparna. God natt o dröm sött om rosa små mol .

• Anonym (Rosa)

Var kom dessa rosa strumpor ifrån?

• Farsa på stan

För sent! Din son är antagligen redan bög. Du kan möjligtvis bota honom genom att se till att han börjar spela ishockey och snusa. Men låt honom för tusan aldrig diska, laga mat (förutom att grilla naturligtvis) eller göra något annat kvinnogöra! Och kommer du på honom med att sitta med benen i kors är det bara att skicka iväg honom till en fosterfamilj på en gång.

• Flizus

TS, kan du definiera vad du menar med "fjollig"?

• Akua

Alltså jag trodde verkligen denna tråd var ett skämt!! Är du seriös TS?

Rosa är väl en jättefin färg. Visst att den anses mer flickig men so what, flickor är väl också bra. Din son kommer vara son oavsett om han bär rosa sockar eller inte. herreud

• sagoskog

Hörde om en som var med om samma sak en gång. 13 år senare blev han bög. Inte för att skrämma upp dig eller nått, men true story.

• Fru Brastad

Ja förfan akta dig!!Han kan ju bli mördare eller nått;))

Seriöst, vad fan gör det??

Världens barn svälter. Väx upp ts

• Anonym (INTE rosa!!!)

Hans rosa sockar. Hon har lite ombyteskläder hos sig för han sölar ner sig varje gång vi äter hos henne. Han tycker mormor är så kul så han ska alltid leka och showa därför behöver han byta kläder varje gång.

Anonym (rödrosa) skrev 2014-03-30 22:48:16 följande:
    Vems rosa sockor var det?

• Anonym (INTE rosa!!!)
    Flizus skrev 2014-03-30 22:56:01 följande:
    TS, kan du definiera vad du menar med "fjollig"?

Tänk Peter Siepen, inte riktigt manlig inte riktigt kvinnlig. Jag vet inte vad DET är.
Svar på tråden Hon tog på honom ROSA sockar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!