• Forumvärd

    Lägg upp en bild på ditt husdjur- och vinn fina vinster!

    Ordet familjeliv kan betyda så mycket och inte sällan så inbegriper det även våra fyrfota älsklingar.
    Kanske har du en hund, katt eller något annat djur som ligger dig varmt om hjärtat.
    I så fall så är detta tävlingen för dig! SoligSå här tävlar du:
    Ladda upp en bild på ditt djur.
    Du får ladda upp hur många bilder du själv önskar men lägg varje bild i ett eget inlägg.
    Berätta varför du valde just den bilden och vad djuret betyder för dig.

    Det här tävlar du om:
    Tre vinnare vinner superläckra hundhalsband.
    Du väljer själv storlek och utseende efter tycke och smak
    Halsbanden är gjorda i ekologiskt garvat renskinn och D-ringarna är svetsade så de inte delar sig.
    Läs mer om halsbanden här och välj ditt favoritdekorband: http://birstahundcenter.se/i-butik/handsydda-halsband/
    Vinnare utses av en jury från Familjeliv.se och Birsta Hundcenter

    Tävlingen pågår t.om midnatt 7/4 och vinnare meddelas i tråden.
    Lycka till!


  • Svar på tråden Lägg upp en bild på ditt husdjur- och vinn fina vinster!
  • Dixie

    fast borde inte tävlingen då gälla hundbilder!? Jag har jättesöta katter och kaniner, men de kommer ju inte att ha någon användning för dessa vinster…..

  • Forumvärd
    Dixie skrev 2014-03-31 12:19:52 följande:
    fast borde inte tävlingen då gälla hundbilder!? Jag har jättesöta katter och kaniner, men de kommer ju inte att ha någon användning för dessa vinster…..
    Det kanske är så att det finns möjlighet att ge bort halsbandet till en överlycklig hundkompis?
  • Gweny


    Detta är min svarta mops Java, när hon var valp. Denna bilden valde jag för att hon är så otroligt söt och visar valpars nyfikenhet på olika saker dem hittar. Hon betyder väldigt mycket för mig, en trogen vän och som dessutom är stamoder till min uppfödning, hon är en fantastisk mamma och nu väntas 3e generationen efter henne.
  • Gweny



    Min första egna hund var en samojed, Gizmo. Vi upptäckte världen ihop och han var en riktig livsnjutare, därav denna härlig vårbild jag tog på honom.

  • Mollsans



    Min fantastiska whippet-tjej Lusen. Hon är det käraste jag har, en riktig liten tok-fia som hittar på nya bus hela tiden. Valde denna bild för att jag tycker hon är så otroligt vacker här och den lyser verkligen "hej jag heter lusen"

  • Defeateris

    En bild på min otroligt vackra bonushund Millie. Hon är en Alaskan Malamute och alltså en polarhund, men det finns nog ingen hund som hellre myser i sängen än hon..
    Sedan jag blev tillsammans med hennes husse och får ha henne i mitt liv på heltid är livet så mycket njutbarare - hon är glädje, kärlek och trygghet för mig.. Underbar!


  • Mollsans


    Min bästa vän Loppan. En whippet-tjej på 3 år. min första egna hund, min lilla rymdvarelse, min andra hälft! En oerhört egensinnig dam med hög integritet. älskade underara vän!
    vale bilden för att hon är så vacker här, så elegant, så klok.
Svar på tråden Lägg upp en bild på ditt husdjur- och vinn fina vinster!