• Anonym (TS)

Mirakelpiller för att gå ner i vikt

Hej!

Har läst lite om det där pillret "swiss diet". Det ska tydligen fungera jättebra. Minska sötsug osv. Folk rasar tydligen i vikt av det. Läste det senast idag på expressen:

www.expressen.se/annonssida/skonhetsguiden/kilona-rasade-nar-suget-forsvann/

De innehåller tydligen bara naturliga ämnen (hallonketoner, afrikansk mango, wakame och koffein) så det verkar inte vara något farligt.. 

Är det någon som har provat dessa? Fungerar de? Är nyfiken på att testa. Kostar 299kr och så får man en tandblekare på köpet.

• Svar på tråden Mirakelpiller för att gå ner i vikt
  • Anonym (TS)

Haha.. du kan ju vara lika stor bluff du... man måste ju prova för att vara säker.. och jag köpte mina kapslar för att vara säker istället för att betala en främling över internet.. Flört

• korralin

alltså det enda som FAKTISKT fungerar är amfetamin eller preparat som liknar amfetamin. ifall en inte vill köra på det så är en ganska körd gällande "mirakelpiller". 

• bint

man kan också prova byta livsstil, använda sitt förnuft, sätta ? vid varför man inte har sin idealvikt....utan att betala mig, och utan att betala ett foretag som gottar sig i att lura av dig pengar, lite 299 här, och 299 där, ja många tjockisar små .... och pillerföretag omsätter miljoner

• Ann Cistrus

If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
  • Anonym (låvar)
    Anonym (TS) skrev 2014-04-01 13:45:25 följande:
    Haha.. du kan ju vara lika stor bluff du... man måste ju prova för att vara säker.. och jag köpte mina kapslar för att vara säker istället för att betala en främling över internet.. Flört
    Svälj ner pillerna med en 2 l cola så lååååååvar jag att du går ner 20 kg på en v. 
  • Anonym (Korkat)

Men ärligt, folk som du TS behöver få sig en realitycheck. Nu har du precis slösat bort 299:- på skit, hur vore det om du la 299:- i månaden på en gymkort och började träna och äta sunt istället? När ska folk lära sig att det inte finns några genvägar?! Vad ska hända nu? Du ska äta på som vanligt och tro att ett piller får dig att få ner i vikt samtidigt som du morfar i dig skräp som innan? Lägg om dina matvanor istället, tro mig du kommer komma hundra ggr längre.

• lillaponnyn

skulle akta mig att beställ sånt då det oftas blir att man är bunden i flera månader att betala...alltid något lurt med sådan saker

• Anonym (Idag)

Dagens datum är?!

Om det skulle fungera så lätt o enkelt så skulle de nog inte sälja det för ett så lågt pris

• Anonym (TS)

Okej för er ovetande.

Jag dricker inte läsk. Jag äter inte godis eller chips eller kakor. Jag är inte tjock. Jag vill gå ner lite i vikt och förlora lite fett på magen det är allt. Jag tränar hemma med hjälp av redskap som gummiband, vikter och cykel. 

Detta skall jag ta som en extra boost eftersom jag vill bli riktigt fin till sommaren.

Om ni tror att jag sitter och käkar fet mat och dricker läsk utan att röra på mig och ska ta dessa kapslarna och hoppas på underverk då är ni ju riktigt korkade.. Ni som tycker detta är bullshit och inte bryr er kan ju skita i denna tråden. Ni som är intresserade av att veta hur det går med kapslarna kan ju stanna kvar. Behöver inga grinollar här som dumförklarar en. 

• GHzprocessor

Men är inte kapslarna bara för att motverka sötsug? Ja isf instämmer jag att du slösar pengar på något som du faktiskt inte behöver. Du verkar ha en sund syn på maten och gottis så du klarar dig med egen vilja.

• ToveEliasAron

Hej TS! Jag har också funderat på att beställa Swiss diet och jag är nyfiken på hur det går för dig!

• Anonym (TS)

Hej. Jag körde ett tag.. det tog faktiskt bort sötsuget. Det va la det ända ^^ kör inte med dom längre. Har kvar några som jag tar då å då.

Svar på tråden Mirakelpiller för att gå ner i vikt