• Anonym (TS)

Mirakelpiller för att gå ner i vikt

Hej!

Har läst lite om det där pillret "swiss diet". Det ska tydligen fungera jättebra. Minska sötsug osv. Folk rasar tydligen i vikt av det. Läste det senast idag på expressen:

www.expressen.se/annonssida/skonhetsguiden/kilona-rasade-nar-suget-forsvann/

De innehåller tydligen bara naturliga ämnen (hallonketoner, afrikansk mango, wakame och koffein) så det verkar inte vara något farligt.. 

Är det någon som har provat dessa? Fungerar de? Är nyfiken på att testa. Kostar 299kr och så får man en tandblekare på köpet.

• Svar på tråden Mirakelpiller för att gå ner i vikt
  • Anonym (not)

tror inte på detta tyvärr, tror inte detta mirakelpiller funkar

• Anonym (TS)

Nja lite skeptisk blir man ju.. men är så sugen på att testa!

• Anonym (not)

det fanns något man kunde äta enligt någon kostdokter spenatpiller eller vad det var, blev en hit innan men om det funkar vet jag inte

• bint

ge mig pengarna istället och härma min livstil i några veckor så får du bättre resultat

• Anonym (.)

Om det verkligen funkade så skulle det vara något som ALLA kände till och använde. Så nej, spara dina pengar och satsa på att äta mindre och röra på dig mer.

• Anonym (fejk)

If something sounds to be too good to be true, it probably is............

• Anonym (TS)

Köpte nyss en burk! Ska bli spännande och se resultatet!

• Anonym (Fläskberget)

Det finns inga mirakelpiller... Det enda som hjälper är sund kost och motion!

• Anonym (bmi)
    bint skrev 2014-04-01 11:27:13 följande:
    ge mig pengarna istället och härma min livstil i några veckor så får du bättre resultat

Hue lever du då?
  • bint
    Anonym (bmi) skrev 2014-04-01 12:27:54 följande:

Hue lever du då?
    inget är gratis, inte bluff piller, och inte heller mina råd...
Svar på tråden Mirakelpiller för att gå ner i vikt