IVF Maj 2014!
Ja det ska bli roligt! Denna gången SKA det gå! Har alltid velat haft barn i januari och går det som det ska så blir det beräknat till januari :)
Ja det ska bli roligt! Denna gången SKA det gå! Har alltid velat haft barn i januari och går det som det ska så blir det beräknat till januari :)
Asams - Haha ja det kommer nog bli så :D nej jag bor i Åmål :) tar 1,5 timme med tåget :)
Ja då börjas den långa väntan till testdagen och jag har absolut inget att sysselsätta mig med!
Är timvikarie inom äldrevården och har bara en dag bokad denna månaden än så länge :( ja det får nog bli nåt sånt. Annars blir jag nog galen :D
Vi hade tre ägg kvar från förra försöket men tyvärr var det två som inte klarade sig så nu har vi inga kvar om det inte skulle ta sig denna gången :/
Binni - Åh vad skoj att nån mer från skogarna är med :D
Ville också ha en bild men det syntes så dåligt så det blev ingen :( skulle vilja ha en för att vara säker på att det verkligen finns nåt där!
När börjar man känna nåt tror ni? Bara RD 1 för mig så det är lite tidigt vet jag :P
Tomsfru - hur kändes det när ägget fäste? Så man har nåt att hålla utkik efter :)
Okey :) då har jag lite att gå på :)