IVF Maj 2014!
Asams - jag fyller snart 25 och min sambo är 23 :) vi går på Sahlgrenska :)
Asams - jag fyller snart 25 och min sambo är 23 :) vi går på Sahlgrenska :)
Usch idag har vart en riktig gråtdag. Vet inte vad som har hänt. Jag brukar vanligtvis inte gråta så jätteofta. Har en magkänsla att vi inte kommer kunna få några barn alls :( och all denna väntan på det också!
Jag kommer nog inte känna hopp förrän jag ser ett plus på stickan
Ni som har gjort ET/FET, har ni haft svårt att sova dagarna efteråt?
Då är det inte bara jag då :) hade det inte såhär förra gången men det kanske är ett bra tecken?
Småtussar - för oss blev det totalfrys eftersom jag blev så överstimulerad så vi fick vänta 2 menstruationer innan vi körde igång med Suprecur och progynon i ett par veckor innan FET. Ungefär 2 veckor efter man har börjat tagit suprecuren så fick vi skicka iväg ett blodprov för att se om jag var tillräckligt nedreglerad och sen fick jag börja med progynon efter ett par dagar om provet såg bra ut. Efter nån vecka med progynon gjorde jag VUL för att kolla så att slemhinnan såg bra ut och ett par dagar efter det blev det FET. Nu blev det väldigt mycket men detta är vad jag har gjort :)
LifeAsME- känner du av nåt än?
LifeAsME- känner samma här! Känner ingenting förutom lite värk i magen då och då så jag känner inte att det är nåt att hoppas på denna gången heller :(
När jag blev överstimulerad fick jag också fragminsprutor men valde att inte fortsätta att ta dom efter dom skrev ut mig från sjukhuset. Nu tar jag bara progynon och Lutinus men det är nog väldigt olika från person till person
Vi fick ut 32 men bara 5 av dom befruktades och frystes. Sen dog 3 vid upptining och har satt in två så det var inte sån jättebra kvalitet på dom
På Sahlgrenska ville dom att man skulle få mens två gånger innan
Har känt av äggstockarna hur mycket som helst idag. Hugger typ i dom. Är detta ett bra eller dåligt tecken? RD9 idag
Okey. Känner endast av hugg i magen och att jag är trött. Men vaknar tidigare än vad jag brukar. Ruvar på ett tvådagars så vi är väl på samma dag om du har en blasto? :) men vågar inte testa :( är nästan 100% säker på att det inte blir nåt denna gången heller
Ja men så blir det nog ja :) matte är inte min starka sida haha :D ja det lär väl märkas på fredag hur det blir
GrukanGrace - Dagen efter ET/FET är RD 1 så du är på RD 2 idag :)
Tog ett test idag på RD 11 och som väntat visade det ingenting :( men får väl vänta och se på testdagen på fredag men har inga stora förhoppningar :(
Manlig faktor för oss också. Både få och slöa tyvärr men dom har inte sagt något om kvalitén på dom som fungerar
LifeAsME - vet hur du känner dig :( just nu vet jag inte hur jag ska orka med mer försök :/
Testdag idag och som väntat ett minus. Bara att börja om efter sommaren
Ja vi får hoppas på det! Ska dock bli skönt att slippa tänka på alla mediciner som ska tas. Tur som så ska jag åka bort idag så jag får nåt annat att tänka på för annars hade jag nog gått under om jag legat hemma ensam