Bebis i dec 2014
Här kan vi samlas och diskutera graviditeten och förberedelse och allt annat som surrar i huvudet kring att få barn i december 2014.
Är själv beräknad till 3 dec 2014 och om allt går som det ska blir det mitt andra levande barn.
Här kan vi samlas och diskutera graviditeten och förberedelse och allt annat som surrar i huvudet kring att få barn i december 2014.
Är själv beräknad till 3 dec 2014 och om allt går som det ska blir det mitt andra levande barn.
puff lite, så kanske fler hittar hit.
Har ni bokat besök på mödravården än ? fundera på om man skulle vänta litet tag, man behöver ju knappast information igen.så mycket kan de ju inte ändra sig på åtta månader. Hur reflekterar ni?
Grattis till alla nykommlingar!!!!
Grattis alla nya på tråden.
Nu har mitt illamående börjat. men än så länge kräks jag inte så det är skönt.
Jag har redan berättat för de närmaste. Skulle iaf berätta även om jag skulle få missfall.
Någon som vet om man får sjukskriva sig på grund av att man inte kan ta hand om sitt barn, pga graviditets illamående.????? skulle byta blöja men så fort jag tog upp honom fick jag kvälljningar och de har aldrig hänt innan. Hade turen att gubben var hemma för tillfället.
Någon som känner av illamående? Själv har jag lite till och från. Dock tror jag att jag redan börjat känna av foglossning. Inte roligt alls och jag ska börja jobba igen 2 juni inom industrin. Har en känsla av att det kommer jag inte klara av länge eftersom jag inte ens kan gå på stan i två timmar.
Anne: Ont i ryggen, samt att det känns i pubisbenet tror att det heter så), ungefär som muffen ska gå i två delar sen strålar det emot ljumsken. Ingen skön känsla alls.
Hata men jag har börjat blöda. lite hopp finns kvar att barnet stannar för hade blödningar med pojken också, kan dock inte komma ihåg om det var så pass mycket som denna omgången. Så nu återstår vänta och se om det kommer mer.
Får dra mig ur här. Definitivt misfall.