Inlägg från: Boppianna |Visa alla inlägg
  • Boppianna

Bebis i dec 2014

Hej!
    Även jag  hoppar gärna in i denna tråden. Jag har också BF den 3 december 2014.
    Mår bra än så länge men är rejält svullen om magen.

• Boppianna
    Mapa skrev 2014-04-05 19:04:30 följande:
    Har också varit sjukt svullen. Har haft svårt att hålla in magen!;P I övrigt mår jag bra än så länge. Har ni börjat berätta för vänner och familj?
    Vi har berättat för sambons bror och fru, och tänkte berätta för våra föräldrar när vi träffas i påsk alltså när jag är i v.8.

Jag skall på inskrivning den 9 maj.
    Säger som 404 är så sjukt lycklig och rädd för MF så försöker att inte tänka på det men det är svårt när det är det enda man tänker på Skrattande
  • Boppianna

Har mått illa ett par enstaka mornar och kvällar, och är väldigt svullen om magen varje kväll. Ömma bröst. Jag går in i vecka 7 på torsdag.

• Boppianna

Det tog oss exakt 1 år innan jag blev gravid. Så vi hann gå på första undersökningen för ofrivillig barnlöshet, så det känns otroligt bra att inte fortsätta där.

Vi tänkte berätta för våra föräldrar nu i påsk då vi träffar alla samtidigt och då är jag i vecka 8. ( då vi har 60 mil emellan varandra så ses vi inte så ofta)
    På jobbet tänkte jag vänta till i alla fall vecka 12 innan jag berättar något.

Har inte heller några vidare symtom mer än väldigt svullen mage om kvällarna.

Var i landet bor ni någonstans? Förstår att många vill vara anonyma i sådana tidiga stadier men man kanske kan svara på vilken län man bor iaf, om man vill.

Själv bor jag i Stockholm.

Svar på tråden Bebis i dec 2014