Inlägg från: Jessbox |Visa alla inlägg
  • Jessbox

Bebis i dec 2014

Är det någon mer här inne som har börjat fundera på barnvagn? Vi bor på landet så vi behöver en stabilvagn som klarar terräng men samtidigt är de en fördel om den är smidig då vi har två hundar som också ska kunna åka med i bilen :)

• Jessbox
    Jean89A skrev 2014-06-08 15:19:39 följande:
    Ja kollar för fullt på barnvagnar!! Och jag bor med på landet,, ja tycker att Emma ljunga verkar vara bäst på det mästa som terräng och sånt

Vi har varit inne på en emmaljunga city gross :) men sen har vi tänkt lite på brio smile också. Vi va i en affär & kollade runt lite men blev inte mycket klokare efter att vi pratat med de som jobbar där haha
  • Jessbox

Så tråkigt :/ önsker er all lycka med denna graviditeten :) vi har också pratat om en begangnad det går att hitta jätte fina :)

Winterbaby skrev 2014-06-08 19:24:47 följande:
    Hej! Nä kolla har vi inte vågat göra än. Är försiktigt optimistisk om denna graviditet efter missfallet i mars. Men vi pratar lite om det iaf. Vi kommer nog att köpa en begagnad. Det verkar ju så himla dyrt med de som är testade med goda betyg i säkerhet, samtidigt som den behöver vara smidig och cv lätthanterlig. Jag har en en diagnos som bla gör att mina muskler måste jobba tre så mycket som alla andra. Så mycket fokus kommer ligga på en lätt och smidig vagn.

• Jessbox

De gör de nog för oss också :) fördelen med begangnat är att man ofta får massa tillbehör till :)

Jean89A skrev 2014-06-09 06:40:05 följande:
    Haha ja de gjorde vi med för någon vecka sen,, och vi blev inte häller klokare.. Men de blir en begagnad fin emmaljunga city gross vagn tro de lutar mest åt de i alla fall

• Jessbox

Hoppas ni alla mår bra. Själv har jag nog börjar förstå mer & mer att de kommer en liten bebis till världen :) magen växer & den lille sparkar på mer & mer :) de värsta nu är ryggvärk & kramper i benen :)

• Jessbox

Usch ja den där ryggvärken är inget kul alls :/ känner av de så fort jag gjort något där man står länge eller böjer sig. Man vill knappt berätta för någon så de tycker att man gnäller :)

morphet skrev 2014-08-08 15:56:03 följande:

Samma här! Har en liten kick-boxare där inne skulle man kunna tro...

Har även jag jätteproblem med ryggen. Går hos en kiropraktor två gånger i veckan för att lindra den värsta smärtan, men det fungerar sådär. Känns jobbigt att det kan fortsätta såhär resten av graviditeten :(

• Jessbox

Tycker att min trötthet försvunnit, är inne i en skön period just nu känns de som :) minus ryggen & kramper då :)

Gevaliacoffee skrev 2014-08-11 07:16:45 följande:

Hur mår ni? Jag mår inte ialla så ofta nu. Mest pga slemmet som sätter sig i halsen jag kan få kräkningar av. Kan inte med starka dofter utan att få klökningar. Gått in i vecka 20 och verkar ha en rätt aktiv bebis. Idag ska bi på ett till UL så hoppas allt ser bra ut. Har fått mer ont i bäckenet och är fortfarande jätte trött hela tiden. Börjat få lite smärta i ryggslutet höger sida (ischias eller foglossning, haft båda innan) Återstår att se...

Svar på tråden Bebis i dec 2014