• Annie50

Ensam!

Hej!

Om ni har läst mitt senaste inlägg står det att jag tyvärr att jag har fått skiljas från min älskade eller före detta man!
    Nu vet jag inte vad jag ska göra. Ska jag hitta en ny som kan hjälpa till, för jag är gravid i vecka 20. Eller kanske vänta tills graviditeten är slut. Ska jag prata med före detta mannen? Eller fråga barnen vad de tycker. Mina barn är 12 och 9 år. De är förstående men ska de hjälpa mig med en av mina största pussel bitar i livet?
    Har ni ett annat förslag kan ni skriva förslaget.
    Sista dagen ni får rösta är den 11 april! Jag kommer skriva om förslaget som vann den 14 eller den 11 april. Och hoppas ni kommenterar och diskuterar era åsikter då. Ni kan gärna ge förslag på vad ni skulle valt att göra i en sån här situation.
    Tack på förhand! Hälsar Annie! {#emotions_dlg.flower}
    Vad är bäst?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ensam!
  • Annie50

Jag kommer blir tröttare och tröttare och kanske behöva hjälp med t.ex. barnen.

Tack för svaret förresten!
  • Annie50

Jag tänkte ju skaffa partner för att vara lycklig! Och för att barnen inte ska känna att jag inte kan vara vid deras sida under graviditeten. Men jag vet inte vad jag känner för att göra och om någon kommer med bra förslag blir det kanske ungefär så jag gör.

Hoppas ni kan ge ett bra tips på hur jag ska göra!
  • Annie50

Du har rätt tack för svaret!

Tack så mycket!
  • Annie50

Jag gillar förslaget! Barnflicka! Jag tänker inte som vissa tror. Jag Bill inte att barnen ska känna att jag hatar de. De förstår att detta är jobbigt och jag hjälper de så gott jag kan. Men det funkar inte alltid så bra. Jag tycker att jag kan testa barnflicka eller något. Deras moster bor i närheten men det är svårt att hon alltid ska komma till oss, hon ska flytta. Hon kommer flyta ungefär i slutet av Maj. Jag vill gärna ha lite hjälp med barnen. Inte nu men om några veckor. Hoppas ni fortsätter med bra idéer. Tack!

• Annie50

Tack! Det var ju synd och barnen var ju små. Men vad bra tips och kul att det gick bra!

Tack för alla förslag och tips!
Svar på tråden Ensam!