Inlägg från: UCharlotte
|
-
-
Jag tycker du ska be om riktig hjälp. Du kan höra med ganska många instanser innan du blandas in Soc och sånt, om det skulle behövas. Börja med Vårdcentralen.Anonym (usch) skrev 2014-04-04 08:54:18 följande:Han ÄR lat. En ettåring kan vara jobbig, minst sagt. Om han känner att han inte har nerver att hantera sin son just nu så måste han berätta det för mig, det är bättre att ta annan hjälp då. Men just nu klarar vi verkligen inte av att kommunicera med varandra, och han blev vansinnig när jag föreslog att ta hjälp utifrån. Det finns ju fler orosmoment i det här än att min son inte fick sin mat som han skulle... Han kan bli arg lätt och han slår i väggar, sparkar i möbler, han har förr skrikit att han inte kommer att ge sig förrän jag är helt ute ur hans liv, vad han nu menar med det... Det här är nog saker han säger utan substans i, för han mår inte bra. Jag vet bara inte vad jag ska göra mer...
(sen tycker jag att du ska sluta ge han access till ditt hem, har han inte råd att ha en son, ska han heller inte ha en)
Jag tycker synd om alla som separerat och fått det svårare med varandra än det var innan. Barn är ju liksom för livet och att behövs bli osams varje möte ojojoj.