• Analoga

    Någon som vet när Läckbergs nya bok kommer??

    Jag har försökt leta info på hennes hemsida, facebooksida o s v. Jag har frågat, men ingenstans får man något svar. Tycker det är lite tråkigt att man inte får någon info.

    Är det någon som vet om det är någon ny deckare på gång?

  • Svar på tråden Någon som vet när Läckbergs nya bok kommer??
  • Ful Anka

    Måste väl ändå finans bättre litteratur att läsa?

  • Analoga
    Ful Anka skrev 2014-04-05 15:11:46 följande:
    Måste väl ändå finans bättre litteratur att läsa?
    Eh..?  Får jag inte välja själv vilka böcker jag tycker om?
  • Fanny b
    Analoga skrev 2014-04-05 11:22:52 följande:
    Jag har försökt leta info på hennes hemsida, facebooksida o s v. Jag har frågat, men ingenstans får man något svar. Tycker det är lite tråkigt att man inte får någon info.

    Är det någon som vet om det är någon ny deckare på gång?
    I en intervju sa Camilla att hon gjorde research, så jag tror hon har en ny bok på gång,
  • Analoga
    Fanny b skrev 2014-04-12 20:29:41 följande:
    I en intervju sa Camilla att hon gjorde research, så jag tror hon har en ny bok på gång,
    Fick besked häromdagen via Camillas facebook-sida:  hon skriver på sin 9:e bok som väntas komma ut i november! Skrattande
  • Kajjsan1
    Analoga skrev 2014-04-13 11:05:46 följande:
    Fick besked häromdagen via Camillas facebook-sida:  hon skriver på sin 9:e bok som väntas komma ut i november! Skrattande
    November ! Det blir länge att vänta ;) Har precis läst om alla böckerna och avslutade Änglamakerskan igår - nästan som jag längtar till hösten nu ! ;)
  • sallybuse
    Analoga skrev 2014-04-06 10:40:04 följande:
    Eh..?  Får jag inte välja själv vilka böcker jag tycker om?
    Jag läser också hennes böcker.Och min man med. Vi tycker dom är bra.Kul när man läst alla för då vet man ju vem som är vem.
Svar på tråden Någon som vet när Läckbergs nya bok kommer??