• hannis

3 år till sommaren, behövs/vilken barnvagn? Ej syskonvagn

Babyjogger rekommenderas starkt! Vår 4-åring åker fortfarande i vår city mini ibland men vill man ha nånting rejälare så är city elite helt fantastisk! Kommer köpa en sån igen sen när vår yngsta växer ur sin vagn. Älskar city elite på alla sätt!

• hannis
    Liii82 skrev 2014-04-09 10:33:01 följande:
    Nej går i lugn takt i barnens tempo barn måste röra på sig och man behöver inte stressa hela tiden, är sånt sjukt samhälle vi lever i, allt ska gå så fort så till och med barnen ska åka vagn tills dom är 3-4 år herregud vart är samhället på väg
    Fast även vuxna behöver motion och det får man inte i ett barns tempo precis. Ditt liv kanske ser ut så att du har hur gott om tid som helst men vi andra har stor nytta av vagn även till större barn. Mitt liv hade aldrig gått ihop om inte jag hade kunnat köra min 4-åring i vagn. Snart är han för stor och då får han åka cykelvagn i stället medan jag cyklar. MIna barn rör sig så mycket ändå så att de skulle vara för stillasittande är jag verkligen inte orolig för! Skrattande
  • hannis
    Hedebris skrev 2014-04-09 16:53:42 följande:
    Vagn till 3åring? Varför?
    Varför inte? Min 4-åring åker vagn på mina långpromenader. 
  • hannis

Hedebris: Nej men som sagt så kan man ju som vuxen vilja ha motion och det får man inte i ett barns tempo.

• hannis

Liii82: Nej du. Min 4-åring kan inte gå så långt i min takt. Har aldrig nånsin träffat en 4-åring som rör sig i en vuxens tempo. Och jag vill gå, inte cykla. Sluta moralisera över andras val!

• hannis

Liii82: Är jag mindre ego om barnet åker i en cykelsits än om han sitter i vagn alltså? ð??³

Svar på tråden 3 år till sommaren, behövs/vilken barnvagn? Ej syskonvagn