3 år till sommaren, behövs/vilken barnvagn? Ej syskonvagn
Ni som har barn i åldern 2-3,5 år har ni barnvagn? Jag vänder mig till er som inte använder syskonvagn. Vårt barn blir 3 till sommaren och har vuxit ur sin nuvarande vagn.
Ni som har barn i åldern 2-3,5 år har ni barnvagn? Jag vänder mig till er som inte använder syskonvagn. Vårt barn blir 3 till sommaren och har vuxit ur sin nuvarande vagn.
Ok, låter som att det kan vara användbart med en sulky då. Vad har ni för vagnar ( märke)? Ni verkar ju nöjda. Jag vill nog inte ha en plastig och rapplig paraplyvagn till vardags direkt samtidigt som den ska funka att ha med sig på utflykter och resor, finns det någon sådan vagn?
Ni som inte tycker att det behövs någon ny vagn, åker ni mycket bil/cyklar? För det tar ju lång tid att gå i deras takt även om de orkar gå bra så långt.
Skickade iväg lite snabbt men skulle tillägga att jag är tacksam över era vagntips, googlar dem så fort jag får tid ikväll!!
Glömde tillägga att den ( Babyjoggern) verkar väldigt smidig att fälla ihop. Samtidigt måste det finnas en anledning till att man ser var och varannan köra Brios sulky bortsett från Mac Laren ( osäker på stavning)?
Har inte glömt tråd men varit upptagen. Min man vill inte ha någon paraplyvagn och jag är lite orolig för att en Brio Spinn eller Emmaljunga scooter 3s känns för snarlik Nitron vi redan har. Babyjoggern ligger väl bäst till av de övriga. Som jag nämnt tidigare så går vårt barn gärna och använder sin springcykel en del samt att vi ska börja cykla med henne i cykelsits ( tror det heter så). Så är inte jättesugen på em dyrare vagn ifall den knappt kommer används...
Är det någon som vill dela med sig om Emmaljungas nya Scooter 3S?
Uppdaterar lite kort.
Emmaljunga Scooter 3s inhandlades vid påsk ( kampanjpris på Babyexperten ). Jättesmidig, skön att köra och vårat barn tycker om att sova i den. Men den har inte använts så ofta eftersom det är cykel som gäller för hela slanten
Tur att vi inte köpte en dyrare vagn
Vill bara uppdatera läget eftersom diskussioner uppstod om/varför kring barnets behov av vagn. Den har knappt använts då vårt barn hellre har promenerat eller cyklat på sin tvåhjuling ( med stödhjul ), dock har den varit ovärderlig de sena kvällar då vi varit ute sent och behövt transportera ett trött barn hem till sin säng. Nu har vi gett bort den så det är definitivt slutåkt och jag saknar endast varukorgen. Så nu vet ni det😉