3 år till sommaren, behövs/vilken barnvagn? Ej syskonvagn
Ni som har barn i åldern 2-3,5 år har ni barnvagn? Jag vänder mig till er som inte använder syskonvagn. Vårt barn blir 3 till sommaren och har vuxit ur sin nuvarande vagn.
Ni som har barn i åldern 2-3,5 år har ni barnvagn? Jag vänder mig till er som inte använder syskonvagn. Vårt barn blir 3 till sommaren och har vuxit ur sin nuvarande vagn.
Ni som inte tycker att det behövs någon ny vagn, åker ni mycket bil/cyklar? För det tar ju lång tid att gå i deras takt även om de orkar gå bra så långt.
Skickade iväg lite snabbt men skulle tillägga att jag är tacksam över era vagntips, googlar dem så fort jag får tid ikväll!!
Inga bra vagntips eftersom vi har kvar vår Emmaljunga City Cross även om den börjar bli lite liten. Är dottern inte sjuk används den max nån gång i veckan utan hon cyklar på sin balanscykel istället så det är mitt tips.
Vi köpte en babyjogger city mini i höstas när sonen var knappt tre år. Jättesmidig att ha i bilen, bra på alla sätt. Jag vill ofta ha med vagn på utflykter trots att han hellre går, så skönt att lägga alla grejor i.
Vi sålde vår Brio sitty också och har Babyjogger istället, milsvid skillnad.
Bugaboo Bee plus en Brio sulky :)
Babyjogger och brio sitty är ju två helt olika vagnar. Sovläge, suflett, körglädje, hur man fäller ihop, allt är bättre på babyjogger. Och då är inte Brio en dålig vagn.