Inlägg från: Amanda M |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Passar denna klänning för ett sommarbröllop?
  • Amanda M

Funderar på att köpa nytt tyg och förlänga den till knäna i värsta fall, men det vore skönt att slippa det arbetet  Glad

• Amanda M

Det står bara snyggt i inbjudan...

• Amanda M

Jag vet, det är supersvårt att veta vad det ska betyda.. Jag är 165, så den slutar lite längre ner på mig, men det är ingen stor skillnad. Funderar som sagt på att sy dit nytt längre tyg istället. 

Det känns som att de flesta klänningar oftast är hellånga eller slutar vid rumpan Obestämd

• Amanda M

Det blev tillslut att jag förlängde underdelen. Det tog bara halva lördagen att göra...(Förvånad!!)

Tack för era tips och åsikter :)

• Amanda M
    bradfield skrev 2014-04-12 18:11:00 följande:

Det blev jättefint! Tur du slog till, såg att den var slutsåld nu ;) har du eventuellt en bild där man ser ryggen?
    Tack! :) Det finns bild på baksidan på nellys hemsida. Annars kan jag fixa en bild till imorgon? :)
  • Amanda M
    bradfield skrev 2014-04-12 18:58:24 följande:
    Ah, jag vet. Tyckte bara den hade så fin rygg, hade varit kul att se hur det blev "i verkligheten." Men känn ingen press! Jag tycker det blev jättefint, hoppas du får kul på bröllopet :)

Den ser ut likadan på riktigt :) om du tittar på videon på nelly så är den lite lös i ryggen, det är den inte på mig, så den är bättre tom! :)
Svar på tråden Passar denna klänning för ett sommarbröllop?