• Birgitta02

Kärcher fönstertvätt. Bra eller dålig?

Jag gillar inte att tvätta fönster. Det rinner en massa och man får torka vatten och det är slabbigt osv osv. Jag har funderat på att köpa en Kärcher fönstertvätt. Kikar jag på användning etc, så säger säljarna att den är fantastisk. Det slabbas inte, den suger upp smutsvattnet etc.

Är det någon av er därute som testat den här? Vad gillar ni den? Bra eller dålig?

Det finns dessutom flera modeller av den. Någon är lite robustare än den andra. Nån som rekommenderar nåt?

• Svar på tråden Kärcher fönstertvätt. Bra eller dålig?
  • Mrs Vader

Orkar inte kolla vilken modell jag har men jag är jättenöjd med min =) Toppenskönt att slippa slabba! KÖP!

• Birgitta02
    Mrs Vader skrev 2014-04-08 12:22:19 följande:
    Orkar inte kolla vilken modell jag har men jag är jättenöjd med min =) Toppenskönt att slippa slabba! KÖP!
    Tack! En fråga till: det skall tydligen följa med nån fönstertvättlösning på 20 ml. Hur funkar den? och hur ofta måste man köpa den som refill... eller hur funkar det?
  • isabellab

Så bra!!! Det går i ett nafs!

Blaskar av rutan med varmt vatten med tre droppar yes så den är riktigt blöt, sen kör med maskinen. Perfekt resultat på en gång.

• Ramborg

Jag vet inte vilken modell jag provade men det var Kärcher. Den var jättebra! Det trodde jag inte. Jag tänker köpa en sån.

42.
  • DinaMii

Jag trodde inte på reklamen men testade i affären. Fastnade för den direkt och köpte en samma dag. Putsningen går i ett nafs med den där och vi använder vanlig fönsterputs efter att vätskan man fick med tog slut :) värd varenda krona

• Mrs Vader
    Birgitta02 skrev 2014-04-08 12:25:05 följande:
    Tack! En fråga till: det skall tydligen följa med nån fönstertvättlösning på 20 ml. Hur funkar den? och hur ofta måste man köpa den som refill... eller hur funkar det?
    Den funkar bra men jag tyckte det var onödigt med den flaskan. Man kan använda vanlig fönsterputs och en svamp eller nåt istället =) har inte köpt refill.
  • isabellab
    Mrs Vader skrev 2014-04-08 14:27:51 följande:
    Den funkar bra men jag tyckte det var onödigt med den flaskan. Man kan använda vanlig fönsterputs och en svamp eller nåt istället =) har inte köpt refill.

Samma här, men tar vanlig Yes istället.
  • Birgitta02

Tack så mycket. Verkar som om ni är nöjda. Jag har beställt en:).... så i påsk blir det fönstertvätt!

Svar på tråden Kärcher fönstertvätt. Bra eller dålig?