Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Förvirrad!

Jag tycker också han beter sej dåligt.. först säger han att han vill ha barn och sen inte! En god vän till mig blev gravid och valde att behålla barnet, trots att pappan inte ville. Hon gick igenom en hel graviditet utan hans stöd, hon hade stöd från sin familj och vänner, men han ville väl inte bli pappa då. Efter sonen va född ändrade han inställning. Nu idag har de 2 barn och han är garanterat världens stoltaste pappa och har insett hur dåligt han betedde sig. Följ ditt hjärta säger jag! Jag sitter här nu, ska ha min mens på Måndag och är själv osäker på om den ens kommer komma.. jag tog nämligen ut min spiral pga diverese problem med den, vi hade oskyddat dagen innan ÄL och jag tog ut den dagen efter ÄL.. vi har 2 barn redan, om inte min mens kommer så ha jag också ett tufft beslut framför mig.. min sambo har redan uttryckt att vi inte kan ha fler barn, inte nu i alla fall. Så mitt råd till dig är att gå igenom dig själv, dina känslor kring detta, tankar och funderingar. Vad säger ditt hjärta? 

Svar på tråden Förvirrad!