Inlägg från: nattuggla |Visa alla inlägg
  • nattuggla

Österbottningar, välkommen till nya tråden!

Hehe...så då va de dags för en ny tråd igen..skoj att du såg till att fixa den:)

• nattuggla

Idag e de ju jättevackert väder, men då e de föståss just den dagen då jag måste städa då. Så karin å Amanda e ut å leker å Linnea sover...jaja, bäst å städa nu då!!

• nattuggla

Oj, grattis till snöflingan81...

• nattuggla

annakarin81: Tack för tipset, visste inte heller att det fanns...det lär ju bli använt!

• nattuggla

Lilla My i Finland: pastasallad
    pasta, tomat, gurka, kruksallad, ost, skinka, tonfisk, ägg....Ja bara va man råkar ha heim, å he bästa ji ju att he staar se. Så man kan fix till e daan före om man vill...vet int om e gaar så faaslit fort...men nyttit å gott. JAg ääälskar pastasallad!

• nattuggla

Var på Lingon & Blåbär idag! åååå...va jag gillar deras kläder, synd att di ska måst va så hemskt dyr!! He e kul att far ut¨å träff na nytt folk nu och då i alla fall:) å visst blev e handla en hel del;)

• nattuggla

oskron: Nja, har väl int na tips, för mina flickor har sovit bra hela tiden. Funderar dock om han just nu utvecklas mycket??!!

Min lilla sover sämre nu (hon sover inte dåligt, men sämre:)) Hon utvecklas i rasande fart just nu så jag tänkte om det kan vara det hos er också...osså har hon tänder pågång...å dom kommer aldrig.

Nåja, ja vad du kan göra...om han inte sover i egen säng vet jag fler som börjat sova bättre i egen säng...sover han i egen säng kanske han skulle sova bättre hos er (om det funkar för er) :)

• nattuggla

Ja, nu får vi ju si fram emot finalen:) fast tå kan he nog händ att mina nerver int haldär...

• nattuggla

JA, int vet ja va man ska säg om hede ishockey....fast int va ja nå positiv före heller, för di vinner ju aldri tå di hamnar mot Sverige i final...Nåja, he kommer väl in ny gang...Lite trist tå man ha sitt framemot hede å så sluta e såde

• nattuggla

Fastlagsbullar me sylt har ja äti...åååå va di e good. Men ärtsoppa får butiken ha ifred för me...he e int en favorit, ja jag kan int föstaa hur nån kan tyck att he e gott!

Svar på tråden Österbottningar, välkommen till nya tråden!