• Nelliesson

Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!

Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda? 
    Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??

• Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
  • mmjansson85

Jag har också en dålig dag :( känns som att min lilla kille aldrig kommer ut... vi testade att färdknäppa imorse utan resultat... blä de här e inte alls kul!

• Kia82

Bebisen är väldigt aktiv idag och jag känner mig lite skum i kroppen, frusen. Det kom lite mer slem på toaletten nyss. Småvärkar, ilningar i tappen och illamående som kommer och går.

Känner mig åtminstone lite bättre nu när solen kom fram, sitter ute och myser i värmen och inväntar lite folk som kommer under eftermiddagen.

Bf 27/6
  • soffipropp1987

Ojoj! Nu är jag rätt säker på att vattnet gick! Inga sammandragningar än så länge och jag har ringt till förlossningen och dom sa att vi skulle komma inom de närmsta timmarna. Wiho, nu händer det grejer!

• mmjansson85
    soffipropp1987 skrev 2014-06-20 14:45:07 följande:
    Ojoj! Nu är jag rätt säker på att vattnet gick! Inga sammandragningar än så länge och jag har ringt till förlossningen och dom sa att vi skulle komma inom de närmsta timmarna. Wiho, nu händer det grejer!

Å vad spännande! :) Lycka till!!
  • Jessica08

Jodå nu är vår prins född :) eller ja, för 5 h sen.. Snabbt gick de! Hoppas ni snart får era små ni som fortfarande väntar!

• Liinda

I tisdags kväll kom våran lilla dotter! Helt magiskt! Hon är super liten och suuuper söt! 

• mmjansson85
    Jessica08 skrev 2014-06-20 16:12:20 följande:
    Jodå nu är vår prins född :) eller ja, för 5 h sen.. Snabbt gick de! Hoppas ni snart får era små ni som fortfarande väntar!

Liinda skrev 2014-06-20 17:08:09 följande:
    I tisdags kväll kom våran lilla dotter! Helt magiskt! Hon är super liten och suuuper söt! 

Grattis till er!! :) Hoppas vi andra får våra småttingar snart också ;)
  • mmjansson85

Nån som vet om man får ökning av hormoner så här på slutet? Känner mig väldigt instabil i humöret just nu!

• nica
    Jessica08 skrev 2014-06-20 16:12:20 följande:

Liinda skrev 2014-06-20 17:08:09 följande:

Massa grattis till er
  • nica
    mmjansson85 skrev 2014-06-20 17:36:40 följande:

Nån som vet om man får ökning av hormoner så här på slutet? Känner mig väldigt instabil i humöret just nu!

Jag vet inte om man har någon ökning...vet bara att humöret inte är det bästa just nu :-P
Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!