Kan män vara WT?
De sägs att kvinnor blir WT när de röker, ser billiga ut och är allmänt trasiga. Men hur fasen ser en manlig WT ut?!
De sägs att kvinnor blir WT när de röker, ser billiga ut och är allmänt trasiga. Men hur fasen ser en manlig WT ut?!
Är ju bara att söka på "White trash men" så får du upp en hel del bilder.
Ja, herregud ja.
Jag kollade en killes fb-profil, den kille jag känner till som är mest WT, och kollade hur hans stil ser ut. För mycket hårgelé/vax, keps, solglasögon med glas som är i olika metallicfärger-ish, dragkejdströjor/hoodies, Sen så ser han kanske mer WT ut i mina ögon eftersom jag vet hur han är i sitt beteende (rätt pantad, bryr sig bara om öl och skämtar osmakligt om tjejer osv). Såna där "I drive VOLVO"-tröjor kan ju vara bland det värsta som finns med. Smaksak med, men jag tycker piercing i ögonbrynet kan se fruktansvärt WT ut.
Självfallet. De går med urtvättade hårdrockst-shirtar, trasiga jeans, keps och träskor. Sen kör de någon risig bil och jobbar med något låg-statusarbete.
På vintern så sitter de mest och kollar på hockey (antingen hemma eller på närmaste krypavstånd från sportbaren. Sen vinglar de därifrån iklädd sitt lags halsduk skrikande sitt lags hejar-ramsa.
Helst äter de pizza eller hamburgare samt skulle inte komma på tanken att äta frukt eller grönsaker.
De har en pin-up almenacka några år gammal upphängd i sitt mekargarage (eftersom det är ett ställe de måste tillbringa mycket tid i eftersom de har en rishög till bil).
Kör gärna med "öhh bruden" som raggningsreplik. Och WT-"bruden" som faller för denna replik är ständigt gravid och med ett släptåg av ungar efter sig.
En typisk white trash man enligt min erfarenhet är lite som "Ja!!!" skriver ovan...
Hoodies, oftast piercingar och tunnlar i öronen... Armar som har tatueringar likt en tröja och ett tal och skriftspråk som man förknippar med lätt rubbade människor...
Ja alltså motsvarigheten till den typen av kvinnor är väl en sunkig man med hockeyfrilla, svettlökar, träskor alt den modernare typen med foppatofflor på campingen framför sin husvagn från -73. Ösande tändvätska på sin lilla grill och drickandes en tysklandsinköpt pissöl. Gärna med en cigg i mungipan eller en lössnus som rinner, 3-4 ungar som springer runt överallt och svordomar som ploppar ur munnen samtidigt som han drar ungefär lika intelligenta skämt som Homer Simpson.
för mig är det typ bonnläppsraggarstilen med hockeyfrilla, synlig stjärtskåra och snuständer väldigt "trashigt". ryser lite när jag ser det framför mig.
att kalla andra för wite trash är att själv vara 'high trash', väldigt ofint och otrevligt