• Anonym (Undrar)

Kan män vara WT?

De sägs att kvinnor blir WT när de röker, ser billiga ut och är allmänt trasiga. Men hur fasen ser en manlig WT ut?!

• Svar på tråden Kan män vara WT?
  • Anonym (Ipp)

Är ju bara att söka på "White trash men" så får du upp en hel del bilder. 

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Ipp) skrev 2014-04-10 14:31:54 följande:
    Är ju bara att söka på "White trash men" så får du upp en hel del bilder. 

En typisk amerikan med andra ord?
  • Anonym (Ja!!!)

Ja, herregud ja.

Jag kollade en killes fb-profil, den kille jag känner till som är mest WT, och kollade hur hans stil ser ut. För mycket hårgelé/vax, keps, solglasögon med glas som är i olika metallicfärger-ish, dragkejdströjor/hoodies, Sen så ser han kanske mer WT ut i mina ögon eftersom jag vet hur han är i sitt beteende (rätt pantad, bryr sig bara om öl och skämtar osmakligt om tjejer osv). Såna där "I drive VOLVO"-tröjor kan ju vara bland det värsta som finns med. Smaksak med, men jag tycker piercing i ögonbrynet kan se fruktansvärt WT ut.

• Anonym (Ipp)
    Anonym (Undrar) skrev 2014-04-10 14:38:49 följande:

En typisk amerikan med andra ord?
    Det var nästan det jag tänkte också när jag såg bilderna.
  • Anonym (m)
    Anonym (Undrar) skrev 2014-04-10 14:29:24 följande:
    De sägs att kvinnor blir WT när de röker, ser billiga ut och är allmänt trasiga. Men hur fasen ser en manlig WT ut?!

Precis lika som en kvinna... + kör gärna omkring i en ful skabbig och skattebefriad bil.
  • Anonym (oh yes)

Självfallet. De går med urtvättade hårdrockst-shirtar, trasiga jeans, keps och träskor. Sen kör de någon risig bil och jobbar med något låg-statusarbete.

På vintern så sitter de mest och kollar på hockey (antingen hemma eller på närmaste krypavstånd från sportbaren. Sen vinglar de därifrån iklädd sitt lags halsduk skrikande sitt lags hejar-ramsa.

Helst äter de pizza eller hamburgare samt skulle inte komma på tanken att äta frukt eller grönsaker.

De har en pin-up almenacka några år gammal upphängd i sitt mekargarage (eftersom det är ett ställe de måste tillbringa mycket tid i eftersom de har en rishög till bil).

Kör gärna med "öhh bruden" som raggningsreplik. Och WT-"bruden" som faller för denna replik är ständigt gravid och med ett släptåg av ungar efter sig.

• OneWish

En typisk white trash man enligt min erfarenhet är lite som "Ja!!!" skriver ovan...

Hoodies, oftast piercingar och tunnlar i öronen... Armar som har tatueringar likt en tröja och ett tal och skriftspråk som man förknippar med lätt rubbade människor...

It's bigger on the inside!
  • nozpa

Ja alltså motsvarigheten till den typen av kvinnor är väl en sunkig man med hockeyfrilla, svettlökar, träskor alt den modernare typen med foppatofflor på campingen framför sin husvagn från -73. Ösande tändvätska på sin lilla grill och drickandes en tysklandsinköpt pissöl. Gärna med en cigg i mungipan eller en lössnus som rinner, 3-4 ungar som springer runt överallt och svordomar som ploppar ur munnen samtidigt som han drar ungefär lika intelligenta skämt som Homer Simpson.

• Anonym (raggare)

för mig är det typ bonnläppsraggarstilen med hockeyfrilla, synlig stjärtskåra och snuständer väldigt "trashigt". ryser lite när jag ser det framför mig.

• Anonym (high trash)

att kalla andra för wite trash är att själv vara 'high trash', väldigt ofint och otrevligt

Svar på tråden Kan män vara WT?