• Anonym (Undrar)

Kan män vara WT?

De sägs att kvinnor blir WT när de röker, ser billiga ut och är allmänt trasiga. Men hur fasen ser en manlig WT ut?!

• Svar på tråden Kan män vara WT?
  • Anonym (Ja!!!)

Lägger till tribaltatueringar till min lista!!!

• Monchichier

White Trash:

Vad ni dillar om har jag ingen aning om, det är inte WT i alla fall. 
    Däremot skulle jag vilja säga att definitionen på vem som är White Trash börjar hos den som vill definiera vad White Trash i Sverige är.
  • Anonym (high trash)
    Monchichier skrev 2014-04-10 15:41:04 följande:
    White Trash:

Däremot skulle jag vilja säga att definitionen på vem som är White Trash börjar hos den som vill definiera vad White Trash i Sverige är.
    Äntligen, tack
  • OneWish
    Monchichier skrev 2014-04-10 15:41:04 följande:
    White Trash:

*Host* ja eller hos den som vill definiera de som vill definiera vad white trash är.
    It's bigger on the inside!
  • Monchichier
    OneWish skrev 2014-04-10 15:59:44 följande:
    *Host* ja eller hos den som vill definiera de som vill definiera vad white trash är.
    Eller hos den som vill definiera den som vill definiera de som vill definiera vad white trash är.
  • nozpa

Men seriöst, de flesta av oss vet vad WT verkligen betyder. Jag antar att folk menar typ vad vi kallade lodisar när vi var yngre. Lite vår motsvarighet. Med "vi" syftar jag på de vänner jag hade under min uppväxt. Och lodisar är för mig vad vissa kallar för WT.

• OneWish
    nozpa skrev 2014-04-10 16:27:48 följande:
    Men seriöst, de flesta av oss vet vad WT verkligen betyder. Jag antar att folk menar typ vad vi kallade lodisar när vi var yngre. Lite vår motsvarighet. Med "vi" syftar jag på de vänner jag hade under min uppväxt. Och lodisar är för mig vad vissa kallar för WT.
    Nej inte direkt..

http://sv.wikipedia.org/wiki/White_trash
  • OneWish
    Abc321 skrev 2014-04-10 17:12:23 följande:
    Hahaha... Jag gillar att Böda camping och Y-namn finns med under länkar om wt...
    Ja :)

Fast det är ju inte så märkligt heller om man bara sett något av snitt av Böda camping (Det är alltså tv-serien det syftas på).

• OneWish
    nozpa skrev 2014-04-10 17:38:46 följande:
    Ja, lodisar.
    Nej lodis är en uteliggare.
  • Sosan72

Ok, nu tjänar ju killen förmodligen mer pengar än hela FL tillsammans, men... Flört
    Detta är vad jag tänker på då jag ser en "white trash man" framför mig då jag blundar och tänker syndiga/intoleranta tankar:

• nozpa
    OneWish skrev 2014-04-10 17:43:31 följande:
    Nej lodis är en uteliggare.
    Jag förstår hur du tänker. Jag berättade vad vi kallade dom för i min vänskapskrets när vi var yngre. Uteliggare hade vi inga så det kallades nog bara uteliggare. :)
    Vi sa lodisar om det som benämns som WT här. Vilket jag förklarade i mitt inlägg.

WT har jag faktiskt aldrig hört någon använda om någon i Sverige i verkligheten. Blev känt för mig för ett par år sedan här på fl.
Svar på tråden Kan män vara WT?