3 månader förstoppad!
Microlax, resulax och laktulos. 3 av mina 4 barn har haft väldiga magproblem och har fortfarande av och till,
Microlax, resulax och laktulos. 3 av mina 4 barn har haft väldiga magproblem och har fortfarande av och till,
Mina 3 fick lactulos av barnläkaren och sa även att jag skulle ha Microlax eller resulax hemma,
Sen stod det inte i TS om hon helammade eller inte.
Jag hamnade på akuten med äldsta mitt i natten för hon spydde bajs, och dom tömde hennes tarmar.
Läkarna sa att om jag hade väntat till morgonen så hade tarmarna spruckit, dom tömde mig 6 månaders dotter på 3 dl avföring,
Av och till sen hon föddes, funkade bra dom första dagarna, sen var det små stenhårda kulor, varvat med förstoppningsdiarré, påpekade det vid varje BVC-besök men hon sa att det är helt normalt, det var mitt första barn och jag var ung och trodde att BVC-personalen vet väl vad dom pratar om,
Tempen vet jag inte, kommer inte ihåg, men hennes mage var som en spärrballong när vi åkte in.
Hon hade/har nedsatt mag-och tarmfunktion och enligt den sista läkaren vi träffade så är inte mag. och tarmsystemet färdigutvecklat förrens runt 12-årsåldern, så hon ska tillbaka snart på undersökning för att se hur det ser ut.
Nej