• Anonym (Hotbutt)

Ok att ha stringbikini i badhus?

Jag har en väldigt snygg stjärt och snygg övrig kropp som jag gillar att visa upp, även om feministkärringar blir avundsjuka. (Nej inte på bild här, glöm det) Jag har inget emot att folk tittar, tvärtom.

I´m sexy and I know it! Jag gillar dessutom att motionssimma vid sidan av gymmet, och då använder jag string. Men jag får en del elaka kommentarer av feministkärringar om mina bröst och mitt utseende, skall väl dom skita i? Men nu till min fråga, är det ok att ha string I badhus om man är en 9,5/10? (Inga magrutor, annars hade det vart 10/10)

• Svar på tråden Ok att ha stringbikini i badhus?
  • Fin

Tycker om vackra tjejer Drömmer Finns ju inget bättre än att titta på sådant som fröjdar ögat Cool

Men kan tänkas moral mobben protesterar :s 
    Stå på dig och visa upp dig ;) 

och skicka gärna en bild så jag får avgöra om det är 9,5 eller 10 ;)
    Behöver inte vara magrutor för att det ska vara 10p. För mycket rutor och det drar snarare ner på poängen :p

• Anonym (???)

Vad exakt är egentligen en stringbikini? Jag bildgooglade men antar att det inte är de som visas där? För det var fan bara ett par tunna trådar utan tyg mellan...

• bängolle

Fattar inte att du vill visa dig på badhuset överhuvudtaget om du saknar magrutor. Stanna hemma och gör lite situps istället tills du ser ut som folk.

• puss

menar du att feminister kommer fram till dig och säger taskiga saker om dina bröst?

*puss puss puss puss*
  • Anonym (snöret)

Ser man kroppen överhuvudtaget när man motionssimmar dvs simmar tämligen fort och väldigt många längder?

• nymedlem
    puss skrev 2014-04-13 12:12:03 följande:
    menar du att feminister kommer fram till dig och säger taskiga saker om dina bröst?
    Undrar också över det?
  • Anonym (Pinsamt!)

VAD FAN HÅLLER NI PÅ MED!! TS frågar om det är okej att gå runt i stringbikini på badhus, hon frågar INTE om eran personliga åsikt och om ni tycker att det är snyggt eller inte eller om det är mode att ha det just nu. FAN vad ni är barnsliga just nu, skäms ju! 
    Vadå "jag skulle nog skratta lite åt dig" LÄGG AV! Det här kallas nätmobbning och brukar oftast ske bland fjortonåringar inte fullvuxna människor.. pinsamt...

• Anonym (Åketråk)

Jag har fått en känsla av att det är många fjortisar som tycker det är lite spännande att hänga här. Speciellt inom området Sex & samlevnad.

• Anonym (kaninpuff)
    Anonym (Zebbe) skrev 2014-04-13 01:12:09 följande:
    Hur kan du motionssimma i string?
    ja TS det undrar jag med

Sen nä inte på badhus såg en som hade det jo hon hade fin rumpa men vad fy vad liksom nä
  • Vältränad pappa

Skulle vara så sjukt härligt att se dig när du tränar! När du glider fram i vattnet med din snygga rumpa (i string!) och gör alla tanter avundsjuka. Heja dig och heja alla ni som klär er som ni vill , vart ni än är!

Svar på tråden Ok att ha stringbikini i badhus?