Inlägg från: KennethSvedala56 |Visa alla inlägg
  • KennethSvedala56

Min nya fru accepterar inte att min 15åriga dotter flyttar in

ska göra historian kort.
    min 15åriga dotter från tidigare äktenskap har kommit i konflikt med sin mamma och har flyttat in hos mig sen en vecka tillbaka. vet inte riktigt vad som hänt men de e hennes nya make som min dottern ska ha hamnat i en situation med.
    iallafall så flyttade hon in hos mig o tillbaka till sitt flickrum,
    men min nya fru e arg o säger att det rummet är tänkt till vårat kärleksbarn som hon bär på.
    tror egentligen att det e svartsjuka som ligger bakom där hon tror att min dotter kommer ta all min tid o hon kommer bli lämnad utanför.
    seriöst e allt det här en rejäl soppa. hemma hos mig e hon alltid välkommen men nu har min fru blivit förbannad för ingenting,.
    hur gör jag?

• Svar på tråden Min nya fru accepterar inte att min 15åriga dotter flyttar in
  • KennethSvedala56
    Whitetrash86 skrev 2014-04-13 14:17:08 följande:
    Du bryr dig inte så mycket om hormonerna som talar och fortsätter ta hand om din dotter och gravida fru.

Har ni bara 1 rum?

nej vi bor i hus och min sons rum är ledig oxå. men där ha hon gjort upp en budist o meditationsrum.
  • KennethSvedala56
    PrinsessanLeia skrev 2014-04-13 14:23:43 följande:
    Prioriteten nu är att femtonåringen ska känna sig välkommen och då ser ni till att hon gör det punkt slut. Om hon varken kommer känna sig välkommen hos dig eller hos sin mor har ni en femtonåring som kommer att vara väldigt vilsen.

ja men hos mig e hon välkommen av mig. min fru som e från en annan kultur e däremot förbannad men visar det inte utåt till min dotter.
    att livet ska va så komplicerat
Svar på tråden Min nya fru accepterar inte att min 15åriga dotter flyttar in