• Anonym (Skäms)

Killar hjälp mig!!! Bryr ni er om en tjej/er tjej har ett födelsemärke?

Ja killar, vad är era åsikter? Bryr ni er om en snygg tjej eller er tjej har ett födelsemärke? Jag själv ser helt ok ut men skäms så otroligt mycket för mitt stora bruna födelsemärke som sitter mitt på smalbenet. Går aldrig med shorts på sommaren pga av detta. Kan inte ta bort det pga av lite hud där och att det egentligen är en pigmentfläck. Vet att jag egentligen är riktigt fjantig som bryr mig men därför vill jag veta era åsikter. Är det avtändande?

• Svar på tråden Killar hjälp mig!!! Bryr ni er om en tjej/er tjej har ett födelsemärke?
  • Anonym (plupp)

Jag har ett stort märke som täcker halva höger skinka.. jag hatar det, men folk verkar typ tycka det är gulligt/charmigt :P ( är tjej )

• Gillstring

Kan inte någonstans tycka att det skulle vara ett bekymmer! 

• Anonym (soffpotatisen)

Skulle absolut inte spela någon roll för mig och jag har svårt att tänka mig att någon kille skulle bry sig.

Men - om du inte trivs med det själv kanske du skulle kolla om det går att ta bort det?

• Anonym ()

Visst att man skulle ge det en blick, men annars inget speciellt

• Anonym (Pp)

TS! Jag tycker att det är synd att du tror att det skulle spela någon roll!

Du ska veta att ingen proper man ens tittar efter nått sådant.

• whydoyoucare

Tråkigt att du känner att det är en nackdel med din kropp. Oftast så lägger man fokus och energi på saker som är "annorlunda" på sin kropp, som andra inte skulle lägga märke till. 

Jag själv har stört mig på en leverfläck som sitter i armhålan och en som sitter precis under bröstet. Har även stört mig på betydligt "större" saker, men för att dra en liknande parallell till ditt födelsemärke. Men inte fan har min kille brytt sig om det. Han skulle väl tycka jag var knäpp om jag ens sa att jag stört mig på det en gång i tiden. Idag lever jag med dom, dom sitter där dom sitter. Vad ska jag göra åt saken liksom? 

En kille som skulle irritera sig på ditt födelsemärke, eller mina leverfläckar, skulle inte vara frisk i mina ögon. Jag tycker även att jag har en väldigt stor näsa för att vara tjej. Tycker den ser för stor och grov ut och skulle vilja operera den, men har inte ekonomi. Min kille skrattade åt mig (inte elakt) och ifrågasatte mitt konstiga komplex. Efter ett tag så inser man att man har det man har, kan inte folk acceptera det så släng dom. 

• Anonym (Var?)

På smalbenet: Nej. Mitt i pannan: Ja, det är ju svårt att undvika det, men kanske en toppenplats att placera kyssar på.

Bryr killen sig är han ytlig och inget att ha.

• Ivan52x53

Spelar ingen roll för mig. Dessutom så tittar jag inte på tjejers ben för att jag inte vill se ut som ett creep :P

Svar på tråden Killar hjälp mig!!! Bryr ni er om en tjej/er tjej har ett födelsemärke?