• Anonym (Generaliserande)

Strypsex. Ni är så kinky.

När jag träffade min första partner fick jag ta del av smaskig information om hennes kompisars sexliv. Det kom fram att de flesta av dem uppskattade att bli lite "kvävda" under samlag. Alltså en lätt hand över strupen. För mig som då oerfaren blev jag förvånad. I mina ögon supermjuka "fina" tjejer som var så kinky. Snart fick jag önskemålet om att göra detsamma på min tjej och hålla fast henne medans jag körde för fullt stenhårt. Jahopp.

Nu många år senare har jag haft flera andra partners och alla utom en har gått igång på det. Flera kompisar har samma erfarenhet. Va i hel*ete, ni verkar ju vara kinky hela bunten? Varför just strypsex? Känns det inte lite nedvärderande? Våldtäktsfantasier. Läbbigt.

• Svar på tråden Strypsex. Ni är så kinky.
  • Tillaan

Tror inte det handlar om våldtäktsfantasier. Men det är väl lite med dominans, det ska ju vara fin balans där i mellan. Svårt att förklara :p

• Anonym (Pp)

Va!! Har aldrig hört att någon gillar det. Bara i dina kretsar då!

• lykantrophona

Vill du inte göra det så är det väl bara att säga "nej tack"?

Vad spelar det för roll i övrigt?

• Anonym (6)

Skönaste som finns.
    Tjejen runkar och suger samtidigt som hon håller en hand över strupen på mig.
    Detsamma tar jag henne bakifrån och har en läderrem runt hennes hals, hon älskar detta.

• Fin

Har nog samma erfarenhet me det där..
    När man lätt tagit tag först och så ökat trycket... många blir helt galna av kåthet, en ville ja inte skulle ta i så hårt men nog ändå göra det. tror inte ja stött på en ännu som inte alls gillat det :o

Fast det är onekligen lite jobbigt att strypa nån och sätta på dem för fullt  :D

lykantrophona skrev 2014-04-14 08:20:05 följande:
    Vill du inte göra det så är det väl bara att säga "nej tack"?

Vad spelar det för roll i övrigt?

Jag har inget emot det, tycker bara att det är ett märkligt att så många gillar just det. Spelar roll? Jag frågade varför. Intresserad får man vara.
    Anonym (Pp) skrev 2014-04-14 08:01:59 följande:
    Va!! Har aldrig hört att någon gillar det. Bara i dina kretsar då!

Jag, Kanske det. Eller Kanske bara i dina kretsar det inte är önskvärt. Eller så pratas det inte om det. Vem vet.
  • Anonym (6)
    Fin skrev 2014-04-14 08:28:05 följande:
    Har nog samma erfarenhet me det där..
    När man lätt tagit tag först och så ökat trycket... många blir helt galna av kåthet, en ville ja inte skulle ta i så hårt men nog ändå göra det. tror inte ja stött på en ännu som inte alls gillat det :o

Fast det är onekligen lite jobbigt att strypa nån och sätta på dem för fullt  :D
    Svårast är faktiskt att få liv i tjejen efter en omgång !
  • Anonym (...)

Det är nog säkert att det bara inte pratas om det.

Lite som en 17 åring jag knullade för en tid sedan som inte kunde hålla det för sig själv. Många av hennes kamrater tyckte hon va knäpp som knulla en 40åring, ingen tyckte det var ok. Nån vecka efter fick jag meddelanden från några andra 17 åriga tjejer som också minsann ville bli knullade :o haha

• Anonym (6)
    Anonym (...) skrev 2014-04-14 08:45:38 följande:
    Det är nog säkert att det bara inte pratas om det.

Lite som en 17 åring jag knullade för en tid sedan som inte kunde hålla det för sig själv. Många av hennes kamrater tyckte hon va knäpp som knulla en 40åring, ingen tyckte det var ok. Nån vecka efter fick jag meddelanden från några andra 17 åriga tjejer som också minsann ville bli knullade :o haha
    Vilken spööökskrivning Spöke
Svar på tråden Strypsex. Ni är så kinky.