• Snuusan

mammor i enköping

Jag flyttade till Enköping för inte så länge sedan till min sambo. Vi väntar nu barn, är inte alls långt gången bara 5+0, men det är alltid något :)

Har ni hittat något boende här i stan?

Är 23 förresten :)

• Snuusan
    Missmli skrev 2014-07-07 18:31:25 följande:

Ja men det är ju något i alla fall så det duger ju sen kan jag ju alltid hoppa mellan både förskola o h äldreomsorgen dock har jag ju bara erfarenhet av omsorgen ingen utbildning. Men det kanske går bra att jobba i Stockholm också?

Ska faktiskt bli riktigt spännande att flytta och träffa lite nya vänner. Då alla jag känner här i Västervik har flyttat från stan så är man nu mera rätt ensam ;)

Jag hoppas man kanske kan dra ihop ett gäng och ses nån gång när man kommit till rätta :)

Jag jobbar i Sthlm så jag pendlar varje dag, tar 40 min med bil ungefär :)
  • Snuusan
    Missmli skrev 2014-07-08 06:07:36 följande:

Ja dit får vi gå tycker jag :)

Ja men då kan ju de va ett alternativ också, dock har jag ju inget körkort men antar att det går tåg och buss med. :)

Ja det gör det, vet dock inte hur lång tid det tar eller så :) men lär inte ta över en timme :)
  • Snuusan

Vi bor i romberga, helt okej område :) dock letar vi oss ut på landet men endast för att komma bort från stan och till hus :)

• Snuusan
    silverfirren skrev 2014-07-17 21:32:22 följande:

Vill också bo på landet ! Men de får vänta tills vi båda har körkort tror jag :) 

Aha , Aa båda vi har körkort och varsin bil.. Men det känns även schystast mot djuren också, vi har två hundar, en katt och jag en häst så , bäst med landet :)
Svar på tråden mammor i enköping