mammor i enköping
Jag flyttade till Enköping för inte så länge sedan till min sambo. Vi väntar nu barn, är inte alls långt gången bara 5+0, men det är alltid något :)
Har ni hittat något boende här i stan?
Är 23 förresten :)
Jag flyttade till Enköping för inte så länge sedan till min sambo. Vi väntar nu barn, är inte alls långt gången bara 5+0, men det är alltid något :)
Har ni hittat något boende här i stan?
Är 23 förresten :)
Ja men det är ju något i alla fall så det duger ju sen kan jag ju alltid hoppa mellan både förskola o h äldreomsorgen dock har jag ju bara erfarenhet av omsorgen ingen utbildning. Men det kanske går bra att jobba i Stockholm också?
Ska faktiskt bli riktigt spännande att flytta och träffa lite nya vänner. Då alla jag känner här i Västervik har flyttat från stan så är man nu mera rätt ensam ;)
Jag hoppas man kanske kan dra ihop ett gäng och ses nån gång när man kommit till rätta :)
Ja dit får vi gå tycker jag :)
Ja men då kan ju de va ett alternativ också, dock har jag ju inget körkort men antar att det går tåg och buss med. :)
Vi bor i romberga, helt okej område :) dock letar vi oss ut på landet men endast för att komma bort från stan och till hus :)
Vill också bo på landet ! Men de får vänta tills vi båda har körkort tror jag :)