• miss85

Letrozol

Jag skrev för inte så många inlägg sedan att jag fick prova bisolvon denna gång..

• miss85

Letrozol är maktmedel effektivt än pergotime. Jag hade svårt att lyckas med pergotime, ibland fick jag ägglossningstest trippelkur, men letrozol har en blåsa vuxit varje cykel, dock dubbelkur.

• miss85
    Troyanen skrev 2014-06-13 08:41:41 följande:
    Här har ni en till som skall börja med letrozol, ätit pergo i trippelkur utan resultat
    Kul :) Letrozol är mkt bättre! Får du ta två letrozol om dagen eller?
  • miss85

Hej tjejer.

Jag fick min mens som jag misstänkte. Idag är jag på en ny cykel, dag 11 idag och jag väntar på ägglossning. Har ätit dubbelkur letrozol (utan ultraljud). Hur var det med Bisolvon ni som fick ta det? Jag fick ju ta dagen innan och samma dag som insättningen av det frysta embryot. Det var någon mer som fick Bisolvon, hur skulle ni ta det?

• miss85

Uppsara- Grattis!

Jag förstår ingenting. Jag borde ha ägglossning, antingen haft för någon dag sen eller ska ha om några dagar. Så svårt att veta exakt. Har testat med stickor men tycker inte jag får någon stegring. Ska försöka visa er..

• miss85

Till mig sa de att det inte finns någon grund för att det ska hjälpa men att de ändock ville undersöka det. I mitt fall tyckte de att bisolvon kunde bara bra för att tunna ut sekretet (jag har förvisso aldrig tidigare fått höra ngt om att jag skulle ha tjock sekret). Bisolvon är slemupplösande. Har man för tjockt sekret kan spermierna ha svårt att simma och ägget ha svårt att fästa. Så förstod jag det.

• miss85

Linneasvea- jag antar att du menar letrozol? Den framkallar ägglossning. Precis som pergotime men man har kommit fram till att letrozol är mer effektiv.. Dvs för mig som knappt fick någon växande blåsa med pergotime får med letrozol bättre effekt. Det garanterat ingen graviditet utan ger bara större chans till ägglossning.

Svar på tråden Letrozol