Letrozol
Linneasvea- jag har inte heller PCO genom prover. Mina värden är bra. Det är bara det att jag har så många äggblåsor i äggstockarna. Dvs "PCO-äggstockar" men normala hormonella värden..
Linneasvea- jag har inte heller PCO genom prover. Mina värden är bra. Det är bara det att jag har så många äggblåsor i äggstockarna. Dvs "PCO-äggstockar" men normala hormonella värden..
Hörrni, upplever ni att Letrozol förlänger tiden mellan ÄL och mens? Har alltid tidigare fått mens 13-14 dagar efter ÄL.
Jag ska börja med enkelkur i morgon är det tänkt, funderar dock på att dubbla på eget ansvar eftersom jag alltid har blivit gravid på dubbel kur Pergo. Maken jobbar utomlands så vi har färre chanser per år, vill inte sabba denna mnd... Tror ni att man kan sabba åt andra hållet, alltså att dubbel kur kan bli FÖR mycket?
Frågar igen, är det någon som fått längre lutealfas av letrozol? dvs mer än 14 dagar.
Här dyker jag upp med frågor igen Hoppas det är lugnt. Har funderingar på att ta upp med min gyn att få prova letrozol istället för pergo när det är dags.
Men till mina frågor då. För det första, hur har era cykler förändrats i längd iom letrozol än innan letrozol? För det andra undrar jag om det är nån av er tjejer här som tempar och om ni isåfall sätt nån förändring i er tempkurva under letrozolkur?
Jag önskar att jag kunde hjälpa dig med svar på din fråga miss 85, men tyvärr kan jag inte det.
linneasvea- tanken har slagit mig men jag känner mig som precis innan mens. Svullna o ömma bröst, gula tjocka flytningar.. lite öppen o mjuk livmodertapp. Idag är 16 dagar efter ÄL. Dvs BIM +2
Jag tog ett test på BIM -4 och -3 fick inget utslag. Kan varit för tidigt. Men neee.. Kan jag vara gravid?? Skulle inte tro.. Har tappat hoppet.
Blir inte till att testa förrän på söndag. Möhippa för en kompis lör-sön. Missar morgonurin. Vågar verkligen inte hoppas. Väntar på mensen varje sekund.
Kan man ha tjocka gula flytningar? Jag har alltid det innan mens. Någon annan som känner igen det?
Ta bara en.. Du kommer lyckas. Tro mig, det är bra grejer :) bättre än pergo!
Köpte ett test idag. Ska testa imorn. Antingen blir det en deppig möhippa eller en jävligt kul en :) Vi får se. Vågar som sagt inte hoppas allt. Nu har tappen vandrat neråt, känns som mensen är på väg..
Tack för tummarna :)
Du har nog inte pajat något.
Hörni jag ära gravid!!!??? Fattar noll!!
Ja helt galet!! Jag var så arg för att mensen segade sig. Ville köra igång med nästa omgång. Varför jag tog ett test var egentligen för att bevisa för min man att det inte var någon graviditet utan sen mens bara. Jag hade nästan tappat hoppet!
Tack alla! Önskar att alla ska få uppleva lyckan. Oavsett hur det går så har vi kommit ett steg längre :)
Ja det sa du.. Inte trodde jag på dig :)
I have à kid- jag åt säkert 8 kurer pergotime, en enkelkur, en dubbelkur och resten trippelkurer. Nästan alla gav ÄL, dock sena ägglossningar. ÄL kunde komma dag 22, 25 en gång dag 31.
Letrozol tog jag dubbelkur, haft ÄL varje gång. Runt dag 14-18.
Blev gravid genom IVF nr 6
Är gravid nu i v.7.. Inga barn sedan tidigare.
Man ska aldrig ge upp! Så länge läkarna tror på en så ska man fortsätta kämpa!
Hej på er är de några kvar här inne?
Jag är på dag 35 nu efter avslutad tablettkur och ahr nu i 5 dagar haft ömma bröst och tunga sen små hugg i mage rygg som mensvärk men ingen mens har kommit en.
Någon annan som har känt så?