Första barnet, december 2014
Hej! Bf 15e december. Fått ett missfall och ett MA förra året. Tog oss ett år att plussa igen. Jag finns i Halland och är 21 år gammal. Skriver från mobil så lägg gärna till mig i listan. Tredje gången gillt va? :)
Hej! Bf 15e december. Fått ett missfall och ett MA förra året. Tog oss ett år att plussa igen. Jag finns i Halland och är 21 år gammal. Skriver från mobil så lägg gärna till mig i listan. Tredje gången gillt va? :)
Har fått både MF och MA jag. Sen tog det ett långt år innan vi lyckades plussa igen. Mitt i utredning för ofrivillig barnlöshet... Har VUL den 8e maj. Då kommer jag vara i 8+2 och jag hoppas verkligen allt ser bra ut..
Någon annan här som är sjukt illamående? Jag kräks så fort jag äter, så fort jag rör på mig osv. Galet jobbigt.
Här får man VUL om man haft problem tidigare. Jag hade inte svårt att få läkartid, men så har jag haft ett MF och ett MA med. Dock var det ont om tider så jag får försöka stå ut ända till 8+2 med min rädsla. Är i 6+0 idag.
Min fästman blev glad, men orolig! Vi har försökt i 1,5år med två missfall på vägen. Vi var mitt uppe i fertilitetsutredning när jag plussade och tanken var att vi skulle börja med pergotime och sånt i höst då vi fått fixa bilen för nästan 20.000:- denna månaden och jag är arbetslös. Men glada är vi såklart ändå. Glada och oroliga.