• hedersknyffel

Dömd för ringa narkotikabrott. Kommer soc få veta?

Anonym (Lina) skrev 2014-04-18 01:13:38 följande:
    Nej bara betala för provet och analysen. Som sagt, jag röker inte sånt. Det var ett misstag. Trodde det var en vanlig rullad cigg. Jag bad min vän om en cigg, sträckte bak handen då han satt bakom mig, tog den direkt till munnen och rökte. 

Vad har det med saken att göra hur mycket jag har mina barn?
    En liten undring bara:
    Du har tagit ett bloss av cannabis och det syns på provet så lyger noen.
    Om du är så oskyldig som du menar så hade aldrig ett bloss synts på pisseprovet, ledsen men det är så (jag vet av egen erf.)!

Om ni bägge är vårdnadshavare så skall ni underrättas rent juridiskt.

Lycka till (det menar jag) med sanningen i fortsättningen!
    Livet på.FL är hårt men rättvist!
  • hedersknyffel
    Anonym (Lina) skrev 2014-04-17 18:29:30 följande:
    För ca 1år sedan så fick jag i mig cannabis av misstag. Ja det är sant! Jag var jättefull och trodde jag fick en vanlig rullad cigg. Jag varken kände nåt rus eller lukt. Men var utomhus med några bekanta och civilpolis kom. Var på rättegång nyligen och nu fick jag domen, jag får betala för pisseprov och analys. 

Men nu till min fråga. Jag har barn och jag har försörjningsstöd. Kommer sociala få veta detta och vad händer då? Livrädd att jag inte kommer få träffa mina barn :( Eller tvingas gå på pisseprov. Men det sista av ren lathet.

Någon som vet?
    Jag vet att du ljuger, det kan jag tala om för dig direkt.
    Jag vet att det inte är farligt att att röka på ibland.
    Jag vet att du gör dig själv en björntjänst när du startar tråden.
    Gör som "en väldigt god vän till" mig: Jobba svart, rösta rött, rök grönt och ta en vit jul! 
    Livet på.FL är hårt men rättvist!
Svar på tråden Dömd för ringa narkotikabrott. Kommer soc få veta?