• Anonym (äcklad)

    Min pojkvän luktar på mina använda trosor..

    Jag och min pojkvän bor inte tillsammans, men jag är oftast hos han och har även en del smutstvätt där som jag oftast ta hem och tvättar. Igår när jag kom hem till han så skulle jag lägga mig lite i sängen för jag fick helt plötslig jätte ont i huvudet. När jag la mig så rättade jag till kuddarna och då låg ett par använda trosor som är mina under hans KUDDE!? 

    Tog då mina trosor och frågade vad dom gjorde under hans kudde... Ja det visar sig att han luktar på dom innan han ska sova. Jävla äckel sa jag och gick hem igen. 

    Vet inte ens om jag vill vara tillsammans med han mera efter detta, känns så äckligt att jag vill spy. 

    Vad skulle ni gjort i min sits???

  • Svar på tråden Min pojkvän luktar på mina använda trosor..
  • Anonym (Kanske?)

    Mjo, om jag hade en flickvän som visade sig att hon har mina underkläder under hennes kudde, och säger att hon luktar på dom innan hon lägger sig. Tja, då är det en annan plus i kanten som bevisar att hon tycker om mig :$

    Med andra ord, jag skulle bara tyckt det var gulligt. Nu pratar jag om det var min flickvän. I detta fall så är ju en pojkvän. Kanske en skillnad där? Och kanske inte?

    Tyckte att du överreagerade lite grann. Förlorade du förtroende och kärleken just av detta?

    Tycker du verkligen att han är äcklig så gör slut. Annars, om du känner ånger, så tycker jag att du borde ta fram luren, prata med han. Han skulle nog må bra av det, du med för den delen.

  • Anonym (Bög)

    Det här är ända anledningen till varför jg är bög. Kvinnor är så jävla komplicerade och konstiga... Blir du sur för att DIN kille luktar på dina trosor? Var Klas att han tänker på dig när du inte är med honom och att han inte tänker på någon annan. Låt honom va för fan.

  • MuppinCowboy

    Vet inte om jag själv tycker det är så otroligt 'gulligt' att en vuxen man använder ett par trosor som gosedjur


    Dumhet diskriminerar inte
  • Olympia
    MuppinCowboy skrev 2014-04-19 14:39:04 följande:

    Vet inte om jag själv tycker det är så otroligt 'gulligt' att en vuxen man använder ett par trosor som gosedjur


    Jag tror inte att han har trosorna som gosedjur utan som runkobjekt.
  • Tortoise

    Tur det var dina trosor i alla fall och inte någon annans tjej! Lite skumt är det väl men det finns ju värre saker att råka ut för...

  • Anonym (Tagga ner)

    Du överdriver. Han tycker du är sexig och gillar din doft.

    Det finns hundratals saker folk tänder på och detta är inget ovanligt. Du borde ta och titta på tex fråga Olle-dokumentärerna. Då kanske du får lite större inblick om hur vanliga människor lever.

  • Flisan79

    Jag hade typ asgarvat först, sen typ blivit lite generad men också smickrad. I slutendan skulle jag låta han hållas. Så länge han håller sig till mina trosor

  • IsDimma

    Jag hade blivit lite förvånad men det kan han väl få om han vill. Själv har jag en av hans använda tröjor i sängen nästan jämt. Jag älskar doften av honom och om han inte lägger sig samtidigt är den perfekt.

  • Anonym (Särbo)

    Du borde bli smickrad istället för att känna äckel! 

  • Anonym (??)

    Undrar vem det är som är störd här, en man som vill känna en för oss väldigt lockande doft innan sovdags, bidrar kanske till trevliga drömmar eller en kvinna som kallar sin man för äckel.


    Säg mig, har du problem med självbild eller nått åt det hållet?


    Anser du att han är äcklig när han slickar dig?


     

Svar på tråden Min pojkvän luktar på mina använda trosor..